Kako je i zašto Boo postao najpopularniji psić na svijetu

Foto: Facebook

JUTROS je milijune ljudi pogodila vijest o smrti jednog psa. Pomeranac Boo na Facebooku je imao 17 milijuna obožavatelja, a tisuće klinaca htjeli su imati psa poput njega ili barem plišanu igračku napravljenu po njegovom liku.

Sve je počelo 2010. kada je pjevačica Kesha na svom Twitteru podijelila stranicu Boo i napisala da joj je to novi dečko. Twitter je poludio za neobično ošišanim pomerancem i uskoro je pas postao internet senzacija. 

Zbog specifičnog načina šišanja Booa su jedno vrijeme neki smatrali posebnom vrstom psa, a uskoro su pseći frizeri diljem svijeta u ponudu uveli frizuru kakvu ima Boo. Međutim, fotogeničnost i osmijeh psića Booa koji je rođen za poziranje nikada nijedan sličan nije nadmašio.

Identitet vlasnice Booa godinama je bio misterija, a onda se saznalo da psić pripada Irene Ahn koja je zaposlena u Facebooku kao voditelj financija. Fotogenični pas uskoro je počeo zarađivati ozbiljnu lovu, budući da su svi proizvođači igračaka i slikovnica htjeli njegov lik kao svoj zaštitni znak. 

Pas Boo je godišnje zarađivao više od milijun dolara. Utjecaj svog psa Irene Ahn je često koristila za humanitarni rad te pomogla tisućama ljudi i djece diljem svijeta.

Irene je velika ljubiteljica pasa i osim Booa imala je i pomeranca Buddyja koji je uginuo 2017. godine. Boo se nakon toga razbolio te noćas umro od problema sa srcem koji su nastupili.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.