CLASS CENTRAL, stranica posvećena pretraživanju online tečajeva, provela je anketu na Instagramu koja je otkrila koja su najpopularnija zanimanja među pripadnicima generacije Z.
Prema istraživanju, posao iz snova generacije Z je - modeling. Popis je sastavljen pomoću analize korištenja hashtagova vezanih uz karijeru na Instagramu, a posao modela našao se na vrhu ljestvice s čak 380 milijuna postova na toj društvenoj mreži.
Na drugom mjestu ljestvice našlo se zanimanje umjetnika, zatim fotograf te vizažist, bloger, kao i posao u marketingu.
Pjevač, osobni trener, glumac, influencer, style blogger, plesač, kuhar, pisac, youtuber, modni dizajner, kreator sadržaja, sportaš, frizer i maniker zanimanja su koja su se našla u top 20 najtraženijih među generacijom Z.
Zanimljivo je da su tradicionalniji poslovi poput liječnika na 24. mjestu s 18.300.000 hashtagova, inženjera na 30. mjestu sa 7.600.000 hashtagova, odvjetnika na 32. mjestu sa 6.500.000 hashtagova i astronauta na 47. mjestu s 2.500.000 hashtagova.
"Ovo istraživanje pokazuje da generaciju Z privlače kreativnije industrije, posebno one koje su postale jako isprepletene s društvenim medijima", rekao je Dhawal Shah, izvršni direktor Class Centrala.
Iako je generacija Z stekla reputaciju da najviše žele biti influenceri i YouTuberi, ova studija pokazuje da ih još uvijek privlače poslovi koji zahtijevaju praktične vještine. Na primjer, zanimanje streamera i nogometaša nalaze se na listi ispod karijera arhitekta i kuhara.
"Bez obzira na uobičajene koncepcije, istraživanje pokazuje da je generacija Z još uvijek privlače i tradicionalnije radne uloge. Zanimanje liječnika, medicinske sestre, učitelja i zubara pojavljuju se među 25 najtraženijih", rekao je Shah.
"Fascinantno je vidjeti kako su društveni mediji utjecali na karijere mlađih generacija i hoće li tradicionalnije poslovne uloge gravitirati niže na ljestvici u budućnosti", zaključio je.