HRVATSKA uskoro bira predstavnika na Eurosongu 2024., koji se u svibnju održava u Švedskoj. Na Dori će se ove godine natjecati 24 izvođača, a Index svima njima uoči natjecanja postavlja deset istih pitanja.
Danas na naša pitanja odgovara Lara Demarin, koji na Doru ide s pjesmom Ne vjerujem ti.
Pjesmu Ne vjerujem ti s kojom sam se prijavila na Doru volim nazivati projektom jer sa sobom donosi i viziju i razvijenu ideju oko scenografije pa sam samim time dobila i motivaciju za prijavu. Na Dori je jako bitno što se događa na sceni, u kakvom se kostimu pojavljuješ, storytelling, koreografija, vizuali, pirotehnika, rekviziti…
Puno toga što na kraju čini cjelinu i što daje novu dimenziju samoj pjesmi pa tako i gledateljima. Veseli me to što se na Dori obraća pažnja baš na sve što nam scena pruža i koliko god mi je, u početku, ideja prolaska na Doru djelovala nedohvatljivo, od početka vjerujem u svoju priču. Drago mi je da je HRT u njoj vidio potencijal i jedva ju čekam prenijeti publici.
Ideja za pjesmu nastala je na tonskoj probi prije jedne svirke prošlu zimu. Snimila sam je na diktafon, a nešto kasnije sam, preslušavajući snimku dobila inspiraciju za ostatak pjesme, kao i za tekst. Usporedno s tekstom javila mi se i vizija scene pa sam odmah zaključila da bih ovu pjesmu mogla prijaviti na Doru.
Proteklih godinu dana proveli smo radeći na aranžmanu prilagođavajući ga, u jednu ruku, smjernicama za koje smatram da bi jedna potencijalno eurovizijska pjesma trebala imati, a u isto vrijeme pokušali ostvariti moju scenografsku viziju i ostati dosljedni hip-hop i r’n’b prizvuku te preuzeti rizik sa željom da na Doru dođemo s nečim drugačijim, što nismo navikli čuti na Eurosongu, te se time istaknuti.
Prvi razlog jest moja iskrena posvećenost cijelom projektu, drugi je donošenje kompletne priče u koju vjerujem od samog početka, a treći je drugačiji prizvuk. Između ostalog, u Pravilniku Dore navedeni su kriteriji ocjenjivanja. Smatram da se sve navedeno treba uzeti u obzir.
Prema već spomenutom - smatram da dolazim s pjesmom koja nije tipično eurovizijska, odnosno sa zvukom koji nismo navikli čuti na Eurosongu. Pjesma ima elemente hip-hopa i r'n'b-a, a pojavljuje se i neočekivani rap pa vjerujem da time mogu privući pažnju jer je drugačije. Upravo te elemente će pratiti i naša izvedba na sceni. Dora pruža priliku izvođačima da predstave cijelu priču pa je tako u fokusu upravo cjelokupni dojam, a ne samo pjesma.
Vodim se onime da glazba nema pravila i da se iskrenost cijeni pa sam ovoga puta htjela ostati dosljedna zvuku u kojem se trenutno gradim kao solo izvođač i htjela vidjeti kakve će se reakcije dogoditi. Mislim da je najbitnije biti iskren. Publika osjeti iskrenu emociju i energiju, predanost i strast.
Mislim da je prošlogodišnji LET 3 bio jedan od upečatljivijih nastupa Hrvatske na Eurosongu, barem u novije vrijeme baš zato što iza sebe imaju kompletnu priču. Izvedbe koje su mi ostale u sjećanju kao osobno najdraže su Više nisam tvoja Claudie Beni, Moja štikla Severine i Albinin Tick-tock.
Već je sama Dora jako veliko ulaganje. Bila sam spremna na svoja ulaganja samom prijavom na Doru i svjesna troškova koje Dora donosi. Jako mi je stalo da sve zamišljeno ostvarim i uspijem prenijeti priču, a na kraju i da ostavim pamtljiv prvi dojam publici kao novi izvođač. Vjerujem da će mi se ulaganje u Doru isplatiti, a u slučaju pobjede i odlaska u Švedsku, sigurna sam da bih uložila još i više. Rijetka je to prilika koju treba iskoristiti.
Uglavnom prepuštam taj dio posla svom diskografu, a ja se, uglavnom, fokusiram na meni poznate promocije, poput aktivnosti i konstante na društvenim mrežama. Plan je da pjesma prije samog Eurosonga dođe do što većeg broja ljudi.
Isto kao i na Dori. Drugačijim prizvukom, iskrenom pričom i iskorištavanjem svih elemenata scene.
Vjerujem da je jedan od razloga taj što neki izvođači Doru koriste više kao platformu za promociju nego ostvarujući samu ideju Dore i ne posvećujući se dovoljno sveukupnom dojmu, iskorištavajući sve što ti pozornica nudi.
Iskoristit ću čari Dore i posvetiti se svemu onome što mi ona pruža! Za Doru se pripremam više od godinu dana. Imala sam jasnu viziju cijeloga projekta od samoga početka i pjesmu prilagodila upravo Dori te ju htjela prijaviti baš iz tog razloga što smo kao tim obraćali pažnju na sve detalje koje Dora zahtijeva.
Pošto koncept i priča postoje od prvog dana, nisam puno vremena gubila na smišljanje priče već sam se mogla posvetiti logistici, izradi željenih rekvizita, kadriranju scena, kostimima, koreografiji, vizualima i općenito začinima scene. Mislim da je nekako očekivano da ću sa sobom povesti plesače pošto volim ples uključiti u svaki projekt, a i pjesma je inspirirana upravo plesnim filmovima.
Bit će sličnosti između spota pjesme i izvedbe na sceni, ali bit će i novih elemenata. Svakako, vjerujem da će ljudi prepoznati naš trud iza svega.