Let 3 predstavljat će Hrvatsku na ovogodišnjem Eurosongu u Liverpoolu, a popularnost njihove pobjedničke pjesme ne jenjava.
Pjesma Mama ŠČ! do sada je na YouTubeu pregledana 1.8 milijuna puta, čime je premašila gledanost većine hrvatskih eurovizijskih predstavnika u posljednjih nekoliko godina.
Snimka nastupa na Dori prošlogodišnje pobjednice Mije Dimšić, koja je nastupila s pjesmom Guilty Pleasure, dosad je pregledana 835 tisuća puta, a snimka nastupa s Eurosonga 889 tisuća puta.
Hrvatsku predstavnicu iz 2021. godine Albinu Grčić riječki rokeri još uvijek nisu nadmašili po gledanosti. Spot za njezinu pjesmu Tick-Tock pregledan je 1.7 milijuna puta, nastup na Dori 2.1 milijun puta, a nastup u polufinalu Eurosonga čak 5.2 milijuna puta.
Damir Kedžo pobijedio je 2020. godine s pjesmom Divlji vjetre, a Mama ŠČ! već sad ju je nadmašila po gledanosti. Kedžin nastup na Dori skupio je 811 tisuća pregleda na HRT-ovom YouTube kanalu, dok je isti taj nastup na eurovizijskom kanalu prikupio 1.4 milijuna pregleda.
Godinu ranije predstavljao nas je Roko Blažević s pjesmom The Dream, a ni on ne može konkurirati Letu 3. Spot za pjesmu The Dream pregledan je 973 tisuće puta, nastup na Eurosongu skupio je 966 tisuća pregleda, a zanimljivo je da je njegov nastup na Dori na YouTube službenim kanalima HRT-a uploadan dva puta. Nastup je prvo objavljen na kanalu Hrvatske radiotelevizije, gdje broji 866.000 pregleda, a zatim i na Dora HRT kanalu, gdje ima samo 8000 pregleda.
Franka Batelić predstavljala nas je 2018. s pjesmom Crazy, s kojom se nije uspjela plasirati u finale Eurosonga. Njezin nastup u polufinalu dosad je pregledan 1.4 milijuna puta, spot je skupio 1.1 milijun pregleda, a nastup na Dori skupio je 9100 pregleda.
Godinu prije Franke predstavljao nas je Jacques Houdek s pjesmom My Friend, s kojom se plasirao u finale i završio na 13. mjestu. Jacquesov nastup u finalu pregledan je 2.7 milijuna puta, nastup u polufinalu 909 tisuća puta, a spot za pjesmu prikupio je 1.4 milijuna pregleda.
Nina Kraljić je s pjesmom Lighthouse završila na 23. mjestu na Eurosongu 2016., a njezin nastup u finalu pregledan je 890 tisuća puta. Spot za pjesmu prikupio je 3.4 milijuna pregleda, a službena audioverzija pregledana je 2.5 milijuna puta.