Napokon službeno o novom Gullwingu

MERCEDES je po prvi puta objavio službene podatke o svom novom sportskom modelu, koji će na tržištu izravno zamijeniti Mclarenov SLR. Pjesnički rečeno, riječ je o duhovnom nasljedniku legendarnog 300 SL-a.

Nakon što je suradnja McLarena i Mercedesa, kada je riječ o cestovnim modelima, okončana odlukom o prestanku proizvodnje prečesto kritiziranog SLR-a, zadatak razvoja novog Mercedesovog sportaša je povjeren kućnom tuneru, AMG-u.

Danas donosimo prve službene podatke o novom automobilu koji će nositi naziv SLS AMG.

Prije svega recimo kako se radi o automobilu čiji je prostorni okvir gotovo u potpunosti izrađen od aluminija, a ukupna će mu se masa kretati oko 1.620 kg, s omjerom od 48 naprema 52 u korist stražnje osovine. Motor mu je smješten sprijeda, iza prednje osovine radi bolje raspodjele mase, a prijenos straga.

Inače, riječ je o modificiranom i unaprijeđenom AMG-ovom 6,2-litrenom V8 motoru koji će prema službenim podacima razvijati snagu od 571 KS te maksimalni okretni moment od 650 Nm.

Motor će biti uparen s AMG-ovim novorazvijenim 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke, koji će snagu usmjeravati na stražnje kotače. Valja reći i kako će mjenjač vozaču nuditi čak četiri različita moda rada.

Nadalje, Mercedes tvrdi kako će SLS ubrzavati od 0 do 100 km/h za svega 3,8 sekundi, dok će mu najveća brzina prelaziti 315 km/h. Kada svemu dodamo i napredni ovjes vjerujemo kako će vožnja SLS-a biti zabavno iskustvo.

Nadalje, za zaustavljanje će se brinuti sportski kočnički sustav s carbon-ceramic diskovima smještenim u 19 colne kotače.

Također, objavljene su i dimenzije ovog automobila, pa će mu tako duljina iznositi 4.65, širina 1.95, a visina 1.25 m, dok će mu međuosovinski razmak mjeriti 2.7 metara.

Spomenimo samo još kako će SLS službeno biti predstavljen ove jeseni u Frankfurtu, a prve isporuke se očekuju početkom iduće godine. Cijena još uvijek nije poznata, no mnogi nagađaju kako će se ista kretati do 200.000 eura.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.