Super Bowl je pred vratima, a uz utakmicu stiže i niz reklama čija izrada i emitiranje koštaju milijune eura. Dok će Kansas City Chiefsi pokušati osvojiti treći uzastopni naslov, oči javnosti neće biti uprte samo u zvijezde poput Patricka Mahomesa i Travisa Kelceja, već i u Kelcejevu djevojku, globalnu superzvijezdu Taylor Swift.
S druge strane, Philadelphia Eaglesi, predvođeni Jalenom Hurtsom, nastojat će prekinuti dominaciju Chiefsa i osigurati svoj drugi Super Bowl naslov u posljednjih devet godina. Sportski događaj održat će se u Caesars Superdomeu u New Orleansu, a među gledateljima će biti i američki predsjednik Donald Trump.
Super Bowl je poznat po brojnim prekidima igre, a upravo ti trenuci donose oglašivačima priliku da dosegnu milijune gledatelja širom Sjedinjenih Država. Najskuplji televizijski oglasi emitiraju se upravo tijekom ovog spektakla, a 2025. godine cijene su dosegnule rekordne razine.
Kako prenosi CNN, Fox je za 30 sekundi reklamnog prostora prvotno tražio 7 milijuna dolara (oko 6.47 milijuna eura), no najmanje deset oglašivača platilo je više od 8 milijuna dolara (oko 7.40 milijuna eura) za isti vremenski okvir. To znači da je svaka sekunda oglasnog prostora koštala nevjerojatnih 266.666 dolara (oko 246.730 eura).
Za usporedbu, 2024. godine cijena reklame iznosila je 7 milijuna dolara, što je 233.333 dolara (oko 216.370 eura) po sekundi, dok je još 2002. godine oglas od 30 sekundi stajao "samo" 2.2 milijuna dolara (oko 2.03 milijuna eura), odnosno 73.333 dolara (oko 67.560 eura) po sekundi.
Među velikim oglašivačima koji su osigurali svoje mjesto tijekom Super Bowla nalaze se Anheuser-Busch, poznat po brendovima Bud Light i Michelob Ultra, zatim Coors Light, kao i Reese's, Uber Eats i Taco Bell.
Oglašivači vjeruju da će velik interes za utakmicu, dodatno pojačan prisutnošću Taylor Swift i Travisa Kelceja, povećati gledanost i osigurati još veću isplativost ulaganja u reklame. Uz to, zahvaljujući društvenim mrežama, Super Bowl reklame danas imaju globalni doseg jer ih gledatelji diljem svijeta traže i dijele, čime njihova vrijednost postaje još veća.