Mattel pojačava svoje planove za širenje "izvan prostora igračaka" nakon velikog hit filma Barbie, a takvi navodi dolaze nakon što je tvrtka sa sjedištem u Kaliforniji objavila da je njezina prodaja pala za 12% u tri mjeseca do kraja lipnja. Mattelovi brendovi, uključujući Barney, Hot Wheels i Polly Pocket, također će se pojaviti u nadolazećim holivudskim filmovima.
Barbie govori o "potencijalu Mattelovih filmova", rekao je izvršni direktor Ynon Kriez u prezentaciji zarade tvrtke. "Ovo je trenutak prekretnice za Mattel i izlog kulturnog odjeka našeg intelektualnog vlasništva", dodao je. Mattel, koji još nije otkrio hoće li zaraditi izravno od filma o Barbie, također je izdao soundtrack album i sklopio više od 165 partnerstava za potrošačke proizvode za film.
Neto prihod tvrtke za to razdoblje iznosio je 27 milijuna dolara, što je premašilo očekivanja Wall Streeta unatoč padu od gotovo 60% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Dionice Mattela, koje su porasle za gotovo 16% u prošlom mjesecu, pale su 1.8% na burzi u New Yorku nakon objave zarade.
U filmu Barbie, u kojem glume Margot Robbie i Ryan Gosling, dječja lutka i njezin partner Ken istražuju svoje identitete. Ranije ovog mjeseca, Kriez je rekao za BBC da namjerava stvoriti "Mattel svemir" koji bi oponašao uspjeh Marvela. Disneyjev Marvelov svemir mjesto je za desetke filmskih hitova, s likovima među kojima su Iron Man, Thor i Captain America.
Uz svoju najprodavaniju marku Barbie, Mattelova lista poznatih imena uključuje Bob the Buildera, Thomas the Tank Enginea i Uno. Također, Mattel je u srijedu objavio da će njegov glavni operativni direktor Richard Dickson napustiti tvrtku. Dickson, koji je pomogao u oživljavanju marke Barbie, imenovan je novim izvršnim direktorom američke trgovine odjećom Gap.