Pitali smo vas koja vam je najgora domaća reklama, evo što ste rekli

Screenshot: YouTube

NAKON što je nova kampanja Kraša kojom su preimenovali Domaćicu izazvala raspravu među Hrvatima, prisjetili smo se nekih starih hrvatskih reklama koje su zaista bile loše. Pobrojali smo najsramotnije domaće reklame i u anketi vas pitali koja vam je najgora. 

Najviše glasova dobila je reklama Maja Šuput i Saponia protiv cyberbullyinga koja do sada ima 587 glasova. Naime, riječ je o reklami u kojoj Maja Šuput reklamirajući deterdžent poziva na pomoć žrtvama govora mržnje na internetu. Pri tome je dijelu Hrvata zasmetalo što je Maja Šuput nešto ranije sama pozivala na javni linč novinarke koja je pisala o njoj.

Drugo i treće mjesto zauzele su dvije reklame za Osječko pivo. Jedna od njih skupila je do sada 438 glasova Indexovih čitatelja, a druga reklama, ona za Osječko crno pivo, ukupno 263 glasa.

Zatim slijede reklama Saponije tijekom Europskog nogometnog prvenstva, reklama za automobilske gume Sava, reklama za Dorinu s rižom, potom reklama za paštetu Argeta i naposljetku reklama tvrtke Gavrilović za kobasice i kulene.

Za najgoru domaću reklamu još uvijek možete glasati ovdje

Domaćica izazvala raspravu

Podsjećamo, Krašev keks Domaćica ima novu ambalažu, koja je izazvala burne reakcije na društvenim mrežama. Na novom izdanju kutije keksa stoji njegovo ime uz dodatak raznih zanimanja. Pa tako postoji "Domaćica i menadžerica", "Domaćica i pravnica, "Domaćica i programerka", "Domaćica i umjetnica" te "Domaćica i medicinska sestra".

Mnogima se ovo dodavanje zanimanja uz naziv Domaćica nije svidjelo. Na Twitteru smatraju da je ovo pokušaj političke korektnosti koji nije dobro prošao.

Naime, Kraš je pokrenuo inicijativu da se osuvremeni pojam domaćica u rječnicima, a kako bi kupci sudjelovali u tome trebaju skenirati kod koji se nalazi pored polica s Domaćicama. No kad ga skeniraju, neće se dogoditi ništa jer je stranica, kojoj su dali nastavak "I ja sam domaćica", još u izradi.

>>Woke Domaćica: Kraš preimenovao kultne kekse i izazvao lavinu komentara

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.