Porsche predstavio 911 Turbo S

STUTTGARTSKI je proizvođač pred ženevsku premijeru i službeno upoznao javnost s do sada najbržom i najsnažnijom Turbo S izvedbom modela 911.

Naime, Turbo S oznaka se već ranije koristila, i to u dva navrata. Radilo se o ograničenim serijama za modele 993 i 996, a ova bi posljednja, iz trenutnog modela 997, trebala biti u proizvodnji dvije godine. U svakom slučaju predstavljat će vrh ponude trenutne generacije koja bi u tom periodu trebala okončati svoj životni vijek.

911 Turbo S je namijenjen ljubiteljima sportskih automobila iz tzv. domene driver's cars.

Pokreće ga 3,9-litreni redni 6-cilindrični bi-turbo, preuzet iz modela Turbo, čija je snaga s 500 podignuta na 530 KS. Najveći okretni moment i dalje iznosi 650 Nm, odnosno 700 Nm s overboostom.

Unatoč rastu snage potrošnje je ostala na 11,4 l/100 km, no koga briga kada 911 Turbo S ubrzava od 0 do 100 km/h za svega 3,3 sekunde ili 0,3 sekunde brže od Turba. Recimo i kako mu je do 200 km/h potrebno 10.8 sekundi, dok je najveća brzina 315 km/h.

Snaga i moment se prenose na sva četiri kotača putem 7-stupanjskog PDK mjenjača s dvije spojke koji radi u suradnji s Porscheovim sustavom kontrole trakcije. Posebnost ovog modela je u činjenici kako je ovo prvi Porsche sa serijskim ručicama mjenjača na upravljaču. Standardan je i sustav raspodjele momenta koji uključuje mehanički diferencijal s blokadom.

U odnosu na Turbo tu je još nekoliko unaprjeđenja, pa ćemo spomenuti kruću šasiju koja smanjuje vibracije, keramičke kompozitne kočnice, zakretna svjetla, sportska sjedala s dodatnom prilagodljivosti, 19 colne lakometalne naplatke...

Prve isporuke noviteta će krenuti u svibnju, a u Njemačkoj će za Turbo S Coupe biti potrebno izdvojiti 173.241 eura, odnosno 184.546 eura za cabrio izvedbu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.