Prešišao regionalne izvođače: Nastup iz Supertalenta ušao u hrvatski YouTube trending

Screenshot: YouTube

JEDAN nastup iz prve epizode nove, desete sezone Supertalenta ušao je u hrvatski trending na YouTubeu. Energičan nastup benda sa Sicilije Esteriore Brothersa osvojio je srca žirija i publike. Njihov nastup u manje od dva dana skupio je 40 tisuća pregleda te se trenutno nalaze na drugom mjestu u hrvatskom trendingu. 

Ispred njih su Džejla Ramović i Henny s pjesmom Rizik, a na listi hrvatskog trendinga nalaze se i nova epizoda srpskog glazbenog showa Zvezde Granda, Voyage i Mero s pjesmom Block Life, Zera s pjesmom Alkohol & Disko i drugi.

Četiri brata Mimmo, Amedeo, Piero i Gabriele otpjevala su u Supertalentu miks talijanskih pjesama, među kojima su i kultna pjesma L'italiano Tota Cutugna te Sarà perché ti amo. Maja im je dala direktnu ulaznicu za polufinale. "Ne samo ja nego svi mi zaslužujemo vidjeti vas opet", rekla je Maja i pritisnula zlatni gumb.

Tko su Piero, Mimmo, Gabriele i Amedeo?

Četiri brata dolaze iz tradicionalne sicilijanske obitelji. U njihovoj kući glavnu riječ vode žene. Baka je glava kuhinje i živi s njima, a svake nedjelje se obavezno na obiteljskom ručku okuplja njih dvadesetak. Mama je glava kuće i njezina je uvijek zadnja, a svaki dan joj se moraju javiti.

Tata se doselio u Švicarsku vrlo mlad i ondje je upoznao njihovu majku, kojoj je davao satove klavira. Tako je počela njihova ljubavna i glazbena priča. Pjevali su u bendu, a Piero i Mimmo su s njima na pozornicu prvi put stali kad je Mimmo imao samo četiri godine. Roditelji i danas pjevaju po vjenčanjima i u crkvi. Tako su i braća Esteriore preko roditelja zavoljeli glazbu.

Iako su Piero, Mimmo i Gabriele frizeri, a Amedeo fotograf i web-dizajner, počeli su u slobodno vrijeme zajedno nastupati kao bend. Nastup na Supertalentu im je ujedno i prvi u Hrvatskoj. Trojica braće su zaljubljeni, a Amedeo je zasad slobodan i ne planira tako skoro u vezu jer mu je dosta drama njegove braće.

Imaju pola milijuna pratitelja na Instagramu

Na Instagramu ih prati preko pola milijuna ljudi, a njihove snimke redovito postaju viralni hitovi. Tako su početkom ljeta u Veneciji na gondoli otpjevali Sarà perché ti amo te dobili preko milijun lajkova na Instagramu. Toliko su popularni da imaju i svoj "merch", odnosno prodaju odjeću s imenom i simbolima benda.

Pojavljivali su se u TV emisijama u Švicarskoj, a rodnu Italiju osvojili su nastupom u emisiji Tu Si Que Vales 2019. godine. 2020. su objavili svoj prvi album To Get Her.

Pročitajte više