Foto: Media Val
HRVATSKI namaz od višanja Dalmatia Sour Cherry, brenda Dida Boža, osvojio je srebrnu medalju na cijenjenom međunarodnom sajmu gurmanske hrane "Fancy Food Show."
Na prestižnom sajmu koji se održava svakog lipnja u New Yorku, svoje proizvode svake godine predstavi preko 1000 izlagača, a posjeti ga više od 45 tisuća profesionalaca iz prehrambene industrije diljem svijeta.
Dojmovi sa sajma su izvrsni, a glavni "krivac" za Didu Božu, vlasnik tvrtke Hermes International, Ned Chupin, istaknuo je kako je iznimno zadovoljan osvojenom nagradom koja je, osim brojnih čestitki, donijela i trenutno povećanje broja narudžbi.
"Svoje proizvode izlagači prijavljuju na nagradni natječaj, pa je tako i naš proizvod dospio tamo. Zanimljiva je činjenica da je nagrada osvojena baš u kategoriji "novi proizvod" što uspjeh čini još većim jer u tu kategoriju moguće je prijaviti bilo kakav proizvod, od mesa do sladoleda", rekli su nam iz tvrtke Hermes International.
Dida Boža brend je navedene tvrtke iz Turčina pokraj Varaždina, a u gastro industriji postao je sinonim za proizvode jedinstvenog okusa i vrhunske kvalitete.
Naziv je dobio po stvarnoj osobi - djedu vlasnika tvrtke koji je cijeli život posvetio uzgoju maslina, smokava i drugog voća i povrća u okolici Vodica u Dalmaciji.
Od ukupne proizvodnje proizvoda, izvoz na američko i kanadsko tržište čini čak 95%, dok se preostalih 5% odnosi na ostala tržišta, uključujući i domaće. Ne čudi stoga pojavljivanje na gurmanskoj manifestaciji u New Yorku.
Dodajmo još samo za kraj kako se za pripremu nagrađenog namaza od višanja koriste isključivo hrvatske višnje.