Što se krije iza Domenicinog koncerta 2030.? "Ideja je očito malo posuđena..."

Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

OTKAKO je Domenica objavila da je zakazala koncert u zagrebačkoj Areni za 2030. godinu, što je bilo popraćeno i billboardima po Zagrebu, ne stišavaju se reakcije na ovaj neobičan potez. Jedni govore da je riječ o odličnom PR-u, drugi su mišljenja da je to "sociološki eksperiment", dok su se treći zapitali tko je uopće Domenica.

Stoga smo, da malo razjasnimo stvari, za komentar pitali stručnjake iz područja odnosa s javnošću i glazbe.

"Domenicina kampanja je jednostavna, odlična, ali i – posuđena"

Edo Plovanić, osnivač i glavni urednik portala muzika.hr, drži da je riječ o jednostavnom, a time i odličnom PR potezu. "Uopće nema mjesta promišljanju da to nije PR. Ja sam, zapravo, iznenađen ovim potezom, zato što je estrada kod nas obično sterilna i nekreativna", rekao je Plovanić. Dodao je i kako je time pjevačica, koja je dosad bila vezana isključivo uz rad Tončija Huljića, ovime dobila na prepoznatljivosti i respektu.

No Plovanić napominje i kako je ovaj potez zapravo već viđen u hrvatskoj glazbi: "Moramo dodati da je ova ideja očito malo posuđena, s obzirom na to da su kreativci iza benda Valentino Bošković to napravili prije nekoliko godina, kada su na presici najavili svoj koncert 2046. godine. Reakcije su bile odlične, ali je Valentino Bošković žanrovski limitiran pa nije imao toliko odjeka."

Plovanić tvrdi kako je Domenica otišla i korak dalje jer je napravila event u sustavu Eventima, kao i billboard kampanju te je time postala viralna, "a to je nešto čemu svaki PR-ovac teži".

"Nemam ništa lijepo za reći o toj sprdačini"

S Plovanićem se ne bi složio PR stručnjak Vedran Strukar. Njegov je komentar na temu Domenicinog koncerta bio kratak i jasan: "Nemam ništa lijepo za reći o toj sprdačini." Dodao je tek da protiv same pjevačice nema ništa i da mu je ona osobno simpatična.

Za komentar smo pitali i osobu odgovornu za ovu kampanju, PR-ovku Lidiju Samardžiju, koja nas je pak uputila na Damira Bačića, Domenicinog menadžera.

"To je Domenicina ideja. Ona ima puno koncerata na koje dolaze djeca pa je pomislila da bi bilo fora da ta djeca budu na koncertu za 10 godina", rekao nam je Bačić. "Što se tiče negativnih komentara, što god da čovjek napravi, uvijek će netko prigovoriti. Ideja ovog koncerta zapravo i nije PR, nego je on karta za neko ljepše vrijeme", istaknuo je.

Napomenuo je i kako nije znao za sličnu ideju Valentina Boškovića, ali da taj potez apsolutno pozdravlja.

A što misli o Domenicinoj najavi rekao nam je i sam Valentino Bošković: "Ne mislimo da je Domenica ukrala ideju od nas jer ni naša ideja nije nešto previše originalna - pa svi se koncerti najavljuju unaprid! Domenici želimo punu Arenu i pozivamo je na naš koncert 2046. na Vidovu Goru, neka slobodno povede muža i dicu. Naši troškovi zakupa iznose 1 Marscoin."

E zaboravili smo van reć da će nan predgrupa na koncertu 2046. bit Domenica.

Objavljuje Valentino BoskovicČetvrtak, 14. travnja 2022.
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.