UM je proglašena za Globalnu medijsku mrežu godine 2024.

Foto: Press

UM, vodeća globalna medijska mreža unutar IPG Mediabrands, osvojila je zlato na prestižnom natjecanju Campaign Global Agency of the Year Awards. Ovo priznanje slavi izuzetan rad i posvećenost svih timova unutar UM mreže širom svijeta, uključujući agencije u regiji Jugoistočne Europe (SEE) koje posluju pod okriljem AMA Group. IPG Mediabrands, matična mreža UM-a, takođe je proslavila uspjeh osvojivši srebrnu nagradu, potvrđujući snagu i utjecaj ove globalne medijske obitelji.

UM: Zlato za izuzetne rezultate i inovacije

Ključni dio UM-ove strategije u 2024. godini bila je nova globalna pozicija „Full Colour Media“, koja redefinira medijsko planiranje fokusirajući se na kulturnu relevantnost i duboko razumijevanje potrošača. Ova strategija, sa sloganom „Stand Against Bland“, razvijena je u suradnji s Oxford University kroz trogodišnju studiju koja je obuhvatila više od 10.000 brendova. „Full Colour Media“ stavlja naglasak na stvaranje medijskih kampanja koje su autentične, raznolike i duboko povezane s kulturnim kontekstom, uz pametnu upotrebu umjetne inteligencije za personalizirane i efektne rezultate. Žiri je posebno pohvalio ovu inovaciju, ističući da se UM izdvaja u industriji preplavljenoj podacima.

UM je u 2024. godini ostvario impresivan rast od 11% u globalnim prihodima, djelomično zahvaljujući značajnim novim klijentima poput General Mills i proširenju globalnog partnerstva s Levi’s-om. U USA, UM je pridobio klijente kao što su HelloFresh, Nutribullet i Alaska Air Group. U regiji Azije i Pacifika, agencija je postala službeni partner za Target u Australiji, L'Oréal za influencer marketing u Singapuru i Maleziji, te za Tata Steel u Indiji. U Europi, UM je zadržao i proširio suradnju s klijentima poput Triumph International, 3 Mobile, Schwarz Group i Vinted.

IPG Mediabrands: Srebro za impresivan rast i kreativnost

IPG Mediabrands, matična mreža UM-a, okitila se srebrnom nagradom zahvaljujući izuzetnim rezultatima u 2024. godini. Agencija je osvojila značajne medijske natječaje za klijente poput Amgen, Volvo, Ulta Beauty, Mercado Libre, Netflix i Domino’s, što je rezultiralo novim prihodima od 1 milijarde dolara. U kolovozu 2024, IPG Mediabrands je pokrenuo Mediabrands Health, a samo dva mjeseca kasnije osvojio je Amgen kao klijenta.

Unutar mreže, agencija Initiative je privukla pažnju kampanjom „Real Textures“ za Dove, prvom kampanjom Unilever-a koju su u potpunosti kreirale, režirale i producirale Afroamerikanke. Ova kampanja je rezultirala povećanjem percepcije brenda za 90% i ostvarila rekordan afinitet prema brendu s preko 195 milijuna pregleda. S druge strane, agencija Mediahub je kampanjom za Ōura pametni prsten značajno povećala svijest o brendu i prodaju u više zemalja, što je dovelo do povijesnog dostignuća – Ōura je postao prvi brend pametnih prstenova koji je dostigao 2,5 miliona prodanih jedinica globalno.

Prema izvještaju RECMA, IPG Mediabrands je ostvario najveću stopu rasta od 45% u zadnje tri godine, učvršćujući svoje mjesto među vodećim globalnim medijskim mrežama.

Nagrada ima poseban značaj za UM agencije koje posluju u regiji Jugoistočne Europe pod okriljem AMA Group. „Ovo priznanje je dokaz snage našeg kolektivnog rada i inovacija koje donosimo našim klijentima svakodnevno. Ponosni smo što smo dio UM obitelji, i nastavit ćemo pomicati granice u medijskoj industriji,“ izjavila je Katarina Robeli, direktorica UM Zagreb.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.