HOROR The Nun neki su već proglasili najstrašnijim filmom 2018. godine, a kako se bliži datum početka prikazivanja u kinima, tako su autori odlučili pojačati igru te su se bacili na promociju putem YouTube reklama prije videa.
I uspjeli su prestraviti ekipu na društvenim mrežama - i to dobrano. Mini reklama na YouTubeu traje pet sekundi, (kako je ne biste mogli preskočiti opcijom "skip ad" koja je tajmirana da se pojavi nakon pet sekundi) te je onima koji su je vidjeli priuštila horor kakav vjerojatno ni sam film nije.
Reklama počinje upozorenjem za gledatelje da smanje zvuk na svom računalu nakon čega se u djeliću sekunde pojavljuje scena iz filma popraćena jezivim kricima i lupanjem.
(Upozoravamo, video bi vas mogao preplašiti!)
I to bi bilo ok da se reklama pojavljivala samo onim gledateljima koji su zainteresirani za horore ili koji na YouTubeu gledaju snimke sličnog sadržaja, no čini se da se reklama pojavljivala prije nekih sasvim drugačijih sadržaja te praktički terorizirala nevine korisnike YouTubea.
"UPOZORENJE! Ako na YouTubeu vidite reklamu sa znakom da smanjite zvuk i ničim drugim, to je 'jump scare' za novi horor The Nun. Preporučujem da odvratite pogled i smanjite zvuk, ako imate anksioznost ili se lako preplašite. Podijelite za spašavanje života", objavio je jedan tviteraš, a njegovo upozorenje podijeljeno je više od 100 tisuća puta.
Stvar je otišla tako daleko da je reagirao i YouTube te su nakon upozoravajućeg tvita uklonili spornu reklamu, a to su potvrdili za Gizmodo.
Ovo nije prvi put da se ljudi žale da je YouTube prešao granicu reklamama prije snimki, a slična situacija događala se i s reklamama za film Slender Man.
Ako u budućnosti ne želite vidjeti ovakve jezive reklame na YouTubeu, jednostavno onemogućite kategoriju Horori u postavkama oglasa na YouTubeu.
Inače, The Nu je spin-off jezivog horora Prizivanje zla (The Conjuring). "Kad mlada redovnica u opatiji u Rumunjskoj počini samoubojstvo, Vatikan pošalje svećenika mračne prošlosti i znanstvenika da istraže njenu smrt", stoji u opisu horora koji u kina stiže u rujnu.