92-GODIŠNJI osnivač kompanije koja je stvorila brend Hello Kitty odlazi nakon 60 godina s čelne pozicije i predaje posao svom unuku.
Shintaro Tsuji povući će se 1. srpnja s pozicije izvršnog direktora tvrtke Sanrio, a njegovo mjesto zauzet će njegov unuk Tomokuni Tsuji (31). Shintaro ostaje na funkciji predsjedavajućeg, piše CNN.
Tsuji je osnovao Sanrio kao trgovinu Yamanashi Silk Center 1960. godine, a naziv je promijenio u Sanrio 1973. Sanrio je bila jedna od prvih japanskih kompanija koja je vidjela potencijal u licenciranju likova, a Hello Kitty je daleko najpopularnija i najprofitabilnija kreacija te tvrtke.
Rođeni na isti datum
Ikona Hello Kitty stvorena je 1974. godine, a godinu dana kasnije mogla se vidjeti svugdje - na tenisicama, papirnatim ručnicima, majicama i slično. Sanrio je u međuvremenu prerastao u trgovačkog diva sa zabavnim parkovima i restoranima u Japanu, Sjedinjenim Državama i Velikoj Britaniji.
Unatoč trajnoj popularnosti brenda Hello Kitty, kompanija Sanrio već je godinama pod pritiskom. Za fiskalnu godinu koja je završila u ožujku neto dobit pala je za 95% u odnosu na prethodnu godinu; uglavnom zbog pada prodaje i zatvaranja njezinih tematskih parkova.
Čelnici obiteljskih tvrtki u Japanu često predaju uzde svojim najstarijim sinovima. No sin Shintara, Kunihiko, umro je 2013. godine od zatajenja srca. Unuk osnivača već je odavno na poseban način povezan s Hello Kitty: rođeni su na isti datum, 1. studenog, s time da je Tomokuni 14 godina mlađi od svjetski poznate ikone.