CNBC prikazao Hrvatsku kao eno-gastronomsko odredište



POPULARNI američki TV kanal CNBC u svojoj specijaliziranoj emisiji Wine Portfolio prikazanoj krajem ožujka predstavio je bogatstvo hrvatske gastronomske i enološke ponude, prikazavši našu zemlju kao odredište po mjeri istinskih ljubitelja tradicionalnih specijaliteta i dobre kapljice.

Popularna emisija snimljena je 2011. godine tijekom studijskog putovanja po Hrvatskoj, ima 95 milijuna gledatelja u Sjevernoj Americi i Kanadi, a obrađuje teme vezane uz gastronomsku i enološku ponudu turističkih zemalja diljem svijeta. Produkcija Wine Portfolia, kojoj se Hrvatska veoma dojmila, promovirala je Hrvatsku i putem svog bloga te Twitter profila, a dio videa može se pogledati na stranicama Wine Portfolia te na YouTubeu.

"Prikazivanje ove emisije još će više etablirati Hrvatsku kao poželjnu gourmet destinaciju na tržištu Amerike i Kanade budući da su među glavnim hrvatskim 'adutima' bez sumnje dobra enološka i gastronomska ponuda. Hrvatska vina posljednjih su godina svojom kvalitetom ušla u elitni vinski klub, a gourmet segment jedan je od važnijih, jer osim što doprinosi jačanju pred i posezone daje višestruke pozitivne efekte na gospodarstvo. Prepoznajući trend putovanja tržištima SAD-a i Kanade, Hrvatska turistička zajednica medije posebno informira o ovom segmentu turističke ponude", objasnila je Andreja Cvitković, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u New Yorku.

Podsjetimo, prošle je godine i prestižni američki magazin o vinima, Wine Enthousiast, objavio članak o Hrvatskoj i hrvatskim vinima, a poznati vodič Sherman's Travel je svrstao Istru na listu najboljih regija za vinsko putovanje. Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u New Yorku trenutačno surađuje s poznatim američkim gastro magazinom Saveur, čiji će novinar ovoga ljeta boraviti u Hrvatskoj.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.