Foto: HRT
GLEDANOST HRT-a pada već treći mjesec zaredom, a prema podacima specijalizirane agencije AGB Nielsen, prvi program Hrvatske televizije u lipnju je imao 15,15 posto gledanosti, gotovo tri posto manje od ožujka kad je gledanost iznosila 18,01 posto.
Hrvatska radio televizija (HRT) u povodu podataka o gledanosti televizijskih programa u lipnju koje je objavila Agencija za elektroničke medije, ističe kako zbroj prosječnih dnevnih udjela u gledanosti svih kanala svake nacionalne televizije pokazuje kako je ukupna gledanost svih programa HRT-a ispred konkurentskih TV kuća na nacionalnoj razini.
Agencija za elektroničke medije objavila je, prema istraživanju agencije AGB Nielsen, podatke o gledanosti 10 najgledaniji kanala: četiri kanala Hrvatske radio televizije, dva Nove, tri RTL-ova, te muzičkog kanala CMC.
HRT napominje i da je gledanost kanala HTV1 od 15,15 posto u lipnju ove godine porasla u odnosu na gledanost istoga mjeseca prošle godine, kada je bila 14,63 posto.
Po podacima Agencije o gledanosti u lipnju, koje je prenijela i Hina u vijesti pod naslovom "Gledanost HTV 1 u padu već treći mjesec zaredom", Nova TV je i dalje najgledanija u Hrvatskoj s 21,4 posto, a RTL s je imao 14,32 posto gledanosti.