Foto: Jadrolinija
JADROLINIJA je izvijestila kako uoči početka turističke sezone kreće prodaja karata za dužobalnu liniju od Rijeke do Dubrovnika.
Dužobalna linija zbog svoje tradicije i jedinstvenog ugođaja putovanja ima neosporni turistički značaj i prepoznatljiv je brend na tržištu emitivnih turističkih zemalja. Istovremeno, održavanje ove linije omogućit će kontinuitet plovidbe kako bi se zadržala morska povezanost sjevera i juga Hrvatske cjelovitom prometnom vezom ali i iskorak prema kojemu ova linija ima budućnost posebice u smjeru transformacije u novi turistički proizvod.
U međuvremenu održan je niz sastanaka između Jadrolinije i predstavnika Grada Splita, Rijeke, Dubrovnika, Korčule, Hvara i Starog Grada, te županija Primorsko-goranske, Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske i Općine Mljet. Definiranje konačnog oblika ekonomskog modela još uvijek je u tijeku, no pozitivan ton pregovora pokazuje kako je lokalna uprava i samouprava svojim uključivanjem prepoznala važnost ove linije sa stoljetnom tradicijom. Podsjetimo, u 2013. godini dužobalnom je linijom prevezeno ukupno 41.100 putnika i 6.830 vozila. Smanjenje navedenog broja dolazaka, odnosno izostanak istih, sasvim bi sigurno imalo negativan učinak na ostvarenje turističkih prihoda gradova i mjesta koje linija dotiče. Održavanjem dužobalne linije osigurat će se puna zaposlenost i realizirati plan zapošljavanja Jadrolinije za sezonu 2014", stoji u priopćenju Jadrolinije.