Foto: Željko Lukunić/Pixsell
> Grljak: SDP nema omiljenu agenciju
Ivana Grljak, glasnogovornica Vlade, potpisujući se kao glasnogovornica SDP-a, Indexu je na tekst pod naslovom "HEP bez natječaja zaposlio SDP-ovu omiljenu PR agenciju" poslala reagiranje u kojem tvrdi da Socijaldemokratska partija Hrvatske nikad nije surađivala s agencijom Rizol media".
Milanović ne zna da njegova stranka surađuje s čovjekom koji mu je oženio rođakinju?
Tvrdnja je to koja nikako ne drži vodu. Nije nikakva tajna da je Rizol media bila angažirana na kampanji Rajka Ostojića, SDP-ovog kandidata za gradonačelnika Zagreba. Ostojićevu kampanju vodio je Tin Nuić iz Rizol medije, koji je ranije bio angažiran i na kampanji SDP-ovog predsjedničkog kandidata Ive Josipovića.
Sasvim sigurno Milanoviću ta činjenica nije mogla promaknuti, s obzirom da je 17. rujna 2009. stajao pokraj Josipovića, kada je ovaj predstavljao svoj izborni stožer. U stožeru je bio i spomenuti Nuić, kojeg Milanović zasigurno nije mogao previdjeti. Ipak se radi o čovjeku koji je oženjen za njegovu rođakinju Angelu Nuić (djevojačko Milanović).
Novac javan, ali troši se tajno
Ne čudi, međutim, što je Milanović svoju glasnogovornicu poslao da se distancira od Indexovih napisa. SDP-ova suradnja s podobnim PR-ovcima previše podsjeća na odnos kakvog je prema nekim firmama iz iste branše imao i vrh Sanaderovog HDZ-a.
Pritom treba napomenuti da je fokus priče na koju je SDP reagirao bio na činjenici da je HEP angažirao marketinške suradnike bez javnog natječaja, za kojeg kažu da zakonski nije bio nužan, kao i da zbog poslovne tajne ne žele otkriti koliko su ih koštale njihove usluge.
Ivan Matasić, član uprave HEP-a zadužen za javnu nabavu, objasnio nam je da detalje ove suradnje ne mogu otkriti zbog konkurencije; HEP Opskrba sada se ipak natječe na tržištu pa nije pametno firmama koje također pokušavaju pridobiti potrošače otkrivati pojedinosti svog marketinškog budžeta. S obzirom na background agencija koje je angažirao, Matasića smo pitali i je li bilo kakvih političkih pritisaka vezano za izbor HEP-ovih marketinških partnera. Tvrdi da o tome s nikim iz političkih krugova nije razgovarao.