Foto, video: Rijekadanas, Goran Kovačić/Pixsell
Naime, ista se nalazi neposredno iza oštrog zavoja i priključne trake kojom se na zaobilaznicu uključuju vozila s čvora Rujevica pa će se na toj traci križati vozila koji ulaze na pumpu s onima koji izlaze iz čvora Rujevica.
Reporteri lokalnog portala Rijekadanas.com odlučili su snimiti kako će to izgledati kada će Riječani htjeti na Kalemovu pumpu.
Zbog premalo prostora, ulaz na benzinsku pumpa uopće nema odvojnu traku. Kako bi prometno rješenje zadovoljilo formu, odvojnu traku je ‘odglumila’ priključna traka kojom se na zaobilaznicu uključuju vozila sa čvora Rujevica. Tko će imati prednost, vozila koja se priključuju na zaobilaznicu ili vozila koja sijeku priključnu traku skrećući na pumpu za sada nije potpuno jasno.
"Donedavno, niti najveći optimisti na tom mjestu nisu mogli zamisliti prometno rješenje po kojem bi na tom mjestu nikla benzinska pumpa. Međutim, razvoj događaja potvrdio je da je sve moguće, pogotovo ako se zovete – Jozo Kalem.", piše Rijekadanas.
No, vratimo se na Kalema i zemljište koje je dobio. Nakon svih izračuna ispalo je kako Kalem mora u zamjenu za zemljište na obilaznici doplatiti samo 315 tisuća kuna. Što je i učinio te postao vlasnikom i uskoro počeo s gradnjom pumpe. Kako je pisao Novi list, Kalemova kombinacija činila se suludom u početku, jer se benzinska nalazila iza bukobrana. Nije trebalo dugo vremena, da su započeli radovi na izmještanju bukobrana kako bi se na pumpu moglo ući sa zaobilaznice iako se to na početku činilo nemogućom misijom.
Očito je kad su u pitanju Linićevi prijatelji sve moguće, pa je Kalem prikupio sve moguće dozvole i od Grada i od nadležnog Ministarstva iako prema Generalnom urbanističkom planu Grada Rijeke na tom mjestu nije predviđena benzinska pumpa.
"Ili je Jozo Kalem genijalac koji je izmislio patent za rješavanje problema hrvatske administracije ili je u cijelom poslu imao pomagača. I doista, trag utjecaja na sve institucije koje sudjelovale u realizaciji ovog biznisa, od ARZ-a preko Vlade do Grada Rijeke, vodi prema Kalemovom obiteljskom prijatelju, svemoćnom Slavku Liniću čiji politički usponi koincidiraju s poslovnim uzletima Joze Kalema. Za vrijeme Linićevog boravka u nadzornom odboru INA-e, Kalem je toj tvrtki ‘preoteo’ dio biznisa, a za vrijeme nove Linićeve ere na vlasti Kalemove pumpe niču diljem regije poput gljiva poslije kiše", zaključuje Rijekadanas.