O "Štrumpforiji" Ivice Todorića: "Roditelji, nemojte biti bespomoćne žrtve marketinga!"

Foto: Konzum.hr

U TRGOVINAMA Konzuma Ivice Todorića ovih je dana, od 22. kolovoza do 16. listopada, u tijeku akcija akcija pod imenom "Štrumpforija". Radi se o prilično perfidnom pokušaju da se iskorištavanjem djece izmuze što veća količina novca od njihovih roditelja.

Naime, samo u Konzumu može se kupiti album koji se popunjava sličicama iz filma "Štrumpfovi 2". No, sličice nije moguće kupiti.

Kako stoji na stranicama Konzuma, kupci za svakih 75 potrošenih kuna, ili kupnjom posebno označenih proizvoda "besplatno dobivaju" 3D karticu.

"Sakupite svih 26 atraktivnih kartica sa štrumpfastičnim efektom i popunite svoj album! Pratite Konzumov katalog jer svakih 14 dana očekuje Vas novih 50 štrumpfastičnih artikala koji donose 1 karticu!", poručuju iz Konzuma.

Pravobraniteljica: Očito je riječ o marketingu usmjerenom na djecu

"U ovom slučaju očito je riječ o marketingu usmjerenom na djecu, budući da se za veći iznos kupnje kupac nagrađuje nagradom koja je privlačna djeci", kaže za Index pravobraniteljica za djecu Mila Jelavić.

Jelavić ističe kako Konzum "zacijelo računa s time, kao i mnogi drugi trgovci i proizvođači koji u svojim reklamnim kampanjama ciljaju na djecu, čak i kad reklamiraju proizvode koji nisu namijenjeni djeci".

"Svima je jasno da tako nastoje privući pažnju djeteta, računajući s time da će dijete utjecati na roditelje, to jest njihov izbor proizvoda i potrošnju", kaže nam pravobraniteljica za djecu.

Roditelji ne smiju biti bespomoćne žrtve marketinga

Međutim, Jelavić ističe da je na roditeljima da odluče što će i koliko kupiti i hoće li uzeti sličice sa štrumpfovima ili nekim drugim likovima.

"Nadam se da roditelji nisu 'bespomoćne žrtve marketinga', jer na njima je odgovornost da odgajaju djecu. To, među ostalim, znači i da ih nauče razlikovati svoje želje - a one su nešto čega se možemo odreći - od potreba, to jest onoga što djetetu doista treba", zaključuje Jelavić. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.