Foto: Hina
Dobar put
Holy je najavila da će ići i s drugim proizvodima za koje procjenjuju da bi mogli biti atraktivni njihovim članovima, simpatizerima i ostaloj javnosti, a slijedeće na redu su majice. Predsjednica ORaH-a ocijenila je da se radi o dobrom putu prikupljanja financijskih sredstava za stranku.
Prema Zakonu o financiranju političkih stranaka stranke se smiju financirati iz prihoda od imovine u posjedu stranaka; državnog proračuna i proračuna jedinica lokalne i regionalne samouprave; članarina; donacija; izdavaštva; prodaje promidžbenog materijala te organiziranja stranačkih događanja.
Drugačiji pristup
Prošle godine u prosincu je, podsjećaju iz ORaH-a, Hrvatski sabor povećao izdatke za financiranje političkih stranaka za pet milijuna kuna u odnosu na prošlu godinu, odnosno s 50 na 55 milijuna kuna. Tako je SDP time dobio 22,2 milijuna kuna, HDZ 16 milijuna kuna, a HNS 4,7 milijuna kuna.
"Promocijom ovih mirisa želimo pokazati da se u ovim trenucima krize možemo oslanjati na drugačije pristupe financiranja stranaka", ističu iz ORaH-a.
Gospodarski i dizajnerski segment
Dizajner mirisa i član gospodarskog tima ORaH-a Dejan Levačić istaknuo je da je prilikom kreiranja parfema pozornost obratio na dvije stvari - gospodarski i dizajnerski segment. Na kreiranju parfema radio je pet mjeseci, a najveći problem, kaže, bio je kako kreirati parfem za stranku. Inspiraciju je pronašao u Saboru - zastupnicima, klupama, Ustavu koji su ga asocirali na određene sastojke pomoću kojih je i složio parfem.
Levačić smatra da su uspjeli u smislu ideje i inovativnosti, a istaknuo je i da im se već javila jedna tvrtka koja se bavi preradom stakla te im ponudila da otkupi potrošene bočice parfema. "Time smo zaokružili krug inovativnosti, kreativnosti i zbrinjavanja otpada", ustvrdio je.