Ostavio maltezera u hotelu za pse, vratili su mu ga mrtvog u kutiji

Foto: Njuskalo/Facebook

ČESTO obitelji nisu u mogućnosti povesti psa na putovanje niti ga ostaviti bliskim osobama na čuvanje, stoga ga s povjerenjem ostavljaju u hotelima za pse. Jedan je vlasnik psa iz Varaždina svojeg voljenog ljubimca ostavio u hotelu za pse Aurora, a nakon nekoliko dana svojeg je Bubija kući vratio mrtvog u kutiji.

Iskustvo koje je doživio opisao je u statusu na svojem Facebook profilu, koji se ubrzano dijeli na društvenoj mreži.

"Želim objaviti obiteljsku tugu i bol koja nas je snašla kad smo ostavili 7 i pol godišnjeg maltezera Bubija na čuvanju u hotelu za pse Aurora. Ostavili smo živog, zdravog i veselog psića u tom hotelu koji se reklamira da 24 sata brine o vašem ljubimcu kad idete na godišnji odmor. Zbog vlasnikove neorganiziranosti, naš Bubi od 3 kg bio je sa psima različitih pasmina i veličina. Neki od njih su više kao oružje a ne psi. Kad smo ga ostavili, nismo imali mira i zvali smo vlasnika da pripazi jer psi koje smo vidjeli izgledaju da bi mogli izazvati pokolj i da bi čak platili vlasnicima samo da ga ne ostave. No vlasnik nas nije ni blizu ozbiljno shvatio.

Danima im nisu javili da je pas izgrižen

Otišli smo na more. 03.07. nam iz hotela javljaju vijesti da je pas izgrižen i da je uginuo. No bio je izgrižen 5 dana ranije. Javili su nam tek kad je uginuo. Vodili su ga nekom veterinaru koji očito isto olako shvaća svoj posao. Iako mi imamo svoje veterinare, uskratili su nam da znamo, reagiramo i odvedemo pravom veterinaru, platimo koliko god je potrebno i naš Bubi bi preživio. Učinilo bi sve što je potrebno. Ovim putem želimo ukazati da se nije samo tako prihvatiti biznisa, i da nije samo tako paziti tuđu životinju.

On je nama bio kao dijete, iako imamo svoje troje djece, no bol ne prolazi. Donijeli smo ga u kutiji umjesto veselog živahnog Bubija. Pas je imao teške ozljede, izgrižen, slomljenu lopaticu a tek je dovezen veterinaru u ponedjeljak, operiran u srijedu, uginuo u petak. Navodno od otrovanja. Pretpostavljamo da nije niti približno dobio odgovarajuću terapiju jer tad ne bi došlo do trovanja. Bubija više nema i nikakav novac ni odštetu ne želimo za njega, jer taj novac je krvav i ne bi ga mogli ni taknuti.

Apeliramo kad ostavljate svojeg ljubimca u nekom od hotela, nemojte se ustručavati, sve provjerite jer jedino što želite je da vas vaš ljubimac ako ne zdrav, barem živ dočeka na povratku s mora. Što se tamo uistinu događalo mi nećemo nikada znati, iskazi su svaki put drugačiji. Bol u srcu ne prestaje. Samo da su se bolje organizirali, psi bi i sami mogli biti, mi smo žrtve nečijeg opuštenog ponašanja i nonšalantnosti. Doveli smo ga misleći na sigurno, a odnijeli ga u kutiji i zakopali u našem dvorištu."

Iz hotela tvrde da se pas oporavljao, ali onda je došlo do komplikacija


Andrijana Vrček iz hotela za pse Aurora u odgovoru na naš upit poslan putem e-maila poručuje da je i njima jako teško zbog ove tragedije. Pogođeni su, kaže, kao da je uginuo njihov pas.

"Oni su bili na odmoru, cijela obitelj, a naša je dužnost pružiti psu veterinarsku skrb kad mu se nešto dogodi, što smo i učinili. Odmah smo reagirali i pružili psu veterinarsku skrb, mislili smo samo kako peseku pomoći i nismo imali vremena javiti im se isti ili drugi dan. Psu je bilo bolje, ali se nešto nažalost zakompliciralo. Pošto je psu bilo bolje, nismo im htjeli zadati brige i pokvariti odmor. Da li smo pogriješili kad im se nismo odmah javili, sad je teško reći", kaže Vrček.

"Nama je jako teško, kao da je naš pas. Oni uopće ne žele doći da podijelimo tugu, sada su sve objavili javno i ljudi nam pišu jako pogrdne stvari, a nitko ne zna drugu stranu priče. Taj pas je naš gost već tri godine, dva-tri puta godišnje. Puno smo truda i ljubavi uložili u taj posao i sad nam se sve ruši", tvrdi Vrček.

"Posvađali su se, drugi pas je imao 20 kila i pošlo je po zlu"

Dodaje da situacija nije izgledala ni približno tako kako je na Facebooku opisao vlasnik uginulog psa.

"Pas se oporavljao, ali je podlegao ranama, vjerojatno od tuge. Da su toliko shrvani i tužni, ne bi imali snage to dijeliti javno. Nama je toliko teško da smo ih zvali da podijelimo tugu zajedno, no to njih ne zanima, radije će javno. Pas je bio u grupi pasa, kao i svaki put. Od dvadeset i nešto pasa, on je bio u grupi s četvero pasa. Svi su spavali zajedno u kući i igrali se vani zajedno. Posvađali su se malo i pošto je drugi pas bio od 20 kila, pošlo je po zlu", kaže Vrček.

Dodaje da cijela njena obitelj živi od tog hotela za pse: "To nam je ljubav jer i sami imamo svojih pet pasa. Puno nam pomaže i naše troje djece. Imamo i svoju internetsku stranicu, tako da se vidi gotovo sve, kako psi kod nas borave. Većinom ljudi i dolaze po prvi put da najprije vide kako to izgleda ili na probni boravak s psom".

"Dolaze nam poruke 'dabogda crknete i propadnete'"

Dodaje da im se, nakon što je objavljena priča o psu koji je stradao u njihovom hotelu, čini da im se čitav posao ruši.

"Nadam se da su i neki ljudi svjesni koliko je potrebno uložiti ljubavi, truda i pozitivne energije u tako nešto. Sad nam samo dolaze poruke kao što su 'dabogda crknete i propadnete'. Imamo osjećaj da nam se žele samo osvetiti", kaže Vrček, te dodaje kako oni svim vlasnicima koji im ostave psa putem e-maila šalju slike kako bi ih uvjerili da se njihov ljubimac dobro provodi.

"U ovom poslu kojim se mi bavimo posao je na zadnjem mjestu, na prvom mjestu je samo puno ljubavi. Nakon što je tu prošlo oko 2000 pasa, dogodila se tragedija. Nakon javne objave, sva uložena snaga i ljubav nestaje. Samo se pitam što su time dobili? Mi smo s njima kontaktirali par puta kasnije, ali ništa ih ne zanima", tvrdi Vrček.

 
 
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.