RAZNE tvrtke već godinama "češljaju" kroz stare Tweetove, pokušavajući sakupiti bilo kakve informacije koje bi im mogle pomoći u poboljšavanju svojih proizvoda ili usluga.
Međutim, Twitter je odlučio da takvim tvrtkama, radi vrijednih marketinških podataka, olakša pregled milijardi poruka, stoga će otvoriti svoje arhive i prodavati stare tweetove.
Jedna od novih Twitterovih mušterija, tvrtka DataSift s tim je popularnim društvenim servisom oformila savez kako bi dobila pristup starim statusima koji datiraju do siječnja 2010.
Čelnik DataSifta izjavio je kako je Twitter postao nevjerojatan izvor vrijednih podataka i dodao kako postoji čitava navala tvrtki koje jedva čekaju da ga dobro iskoriste.
Počevši sa sljedećim mjesecom DataSift će lansirati "cloud" servis koji će ostalim tvrtkama omogućavati analiziranje dvije i nešto godine starih tweetova, u svrhu boljeg upoznavanja svojih mušterija.
Zauzvrat, te će tvrtke DataSiftu plaćati samo za preuzete podatke, a dio profita DataSift će podijeliti s Twitterom. No, tvrtka naglašava kako neće imati pristup novim objavama korisnika.
Twitter se upario i s Gnipom, internetskom tvrtkom za prikupljanje podataka sa sjedištem u Coloradu, i to u svrhu licenciranja povijesnih tweetova. Agencije za zaštitu prava teško da će imati temelje za negodovanje stoga što je Twitter javni forum, a društveni servis svoje novo partnerstvo zasad nije javno komentirao.