Twitter će prodavati stare tweetove

RAZNE tvrtke već godinama "češljaju" kroz stare Tweetove, pokušavajući sakupiti bilo kakve informacije koje bi im mogle pomoći u poboljšavanju svojih proizvoda ili usluga.

No s više od 250 milijuna tweetova dnevno, za analizu podataka bi bilo potrebno ogromno osoblje. Zbog pretraživanja starih objava niknule su stotine tvrtki koje nadgledaju društvene servise, no te tvrtke ipak su ograničene na postove kojima mogu pristupiti samo pojedini korisnici, piše CNN.

Međutim, Twitter je odlučio da takvim tvrtkama, radi vrijednih marketinških podataka, olakša pregled milijardi poruka, stoga će otvoriti svoje arhive i prodavati stare tweetove.

Jedna od novih Twitterovih mušterija, tvrtka DataSift s tim je popularnim društvenim servisom oformila savez kako bi dobila pristup starim statusima koji datiraju do siječnja 2010.

Čelnik DataSifta izjavio je kako je Twitter postao nevjerojatan izvor vrijednih podataka i dodao kako postoji čitava navala tvrtki koje jedva čekaju da ga dobro iskoriste.

Počevši sa sljedećim mjesecom DataSift će lansirati "cloud" servis koji će ostalim tvrtkama omogućavati analiziranje dvije i nešto godine starih tweetova, u svrhu boljeg upoznavanja svojih mušterija.

Zauzvrat, te će tvrtke DataSiftu plaćati samo za preuzete podatke, a dio profita DataSift će podijeliti s Twitterom. No, tvrtka naglašava kako neće imati pristup novim objavama korisnika.

Twitter se upario i s Gnipom, internetskom tvrtkom za prikupljanje podataka sa sjedištem u Coloradu, i to u svrhu licenciranja povijesnih tweetova. Agencije za zaštitu prava teško da će imati temelje za negodovanje stoga što je Twitter javni forum, a društveni servis svoje novo partnerstvo zasad nije javno komentirao.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.