AI Branka će pomagati studentima oko upisa na FER

Screenshot

Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu (FER) je s prvim hrvatskim "jednorogom" Infobipom razvio novu uslugu koja će unaprijediti proces upisa brucoša na FER, ali i otvoriti mogućnosti za daljnju suradnju u istraživanjima, priopćeno je u utorak.

Radi se o umjetno-inteligencijskoj (AI) pomoćnici za brži i jednostavniji upis na Fakultet, nazvanoj Branka po prvoj hrvatskoj doktorici znanosti iz područja elektrotehnike, Branki Zovko Cihlar (1933-2023). Korištenjem napredne tehnologije, Branka pruža odgovore na najčešća pitanja, usmjerava korisnike kroz korake upisa te omogućava brzu i učinkovitu podršku. 

Branki se može pristupiti putem poveznice https://www.fer.unizg.hr/studiji/upis_na_fer. Klikom na chat ikonicu otvara se prozor u kojem AI pomoćnica pozdravlja riječima: "Bok, ja sam Branka, kako ti mogu pomoći?"

Studenti će moći sudjelovati u praksama i projektima unutar Infobipa

Dekan FER-a Vedran Bilas kazao je da je Branka vrlo zanimljivo i korisno iskustvo te vjeruje da će FER proširiti primjenu sličnih rješenja. FER osmišljava i istražuje mogućnosti korištenja umjetne inteligencije u poučavanju inženjera zajedno s drugim vodećim visokoškolskim institucijama u Europi, istaknuo je.

Direktor za AI proizvode u Infobipu Ervin Jagatić rekao je da projekt predstavlja samo jedan od prvih koraka Infobipa u dugoročnom planu razvoja inovativnih rješenja koja će koristiti ne samo obrazovnim institucijama, već i široj zajednici.

"Izuzetno smo ponosni na našu suradnju s FER-om i vjerujemo da će ovaj chatbot potpomognut generativnom umjetnom inteligencijom značajno unaprijediti iskustvo upisa za buduće studente. Ovo je samo početak naših zajedničkih napora u istraživanju i razvoju naprednih tehnologija,“ izjavio je.

Studenti će imati priliku sudjelovati u praksama i projektima unutar Infobipa, gdje će stjecati potrebna iskustva i znanja, a mentoriranje Infobipovih stručnjaka dodatno će obogatiti njihovo obrazovanje i profesionalni razvoj.
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.