Ariana Huffington odlazi iz Huffington Posta

Foto: Facebook

ARIANNA HUFFINGTON, suosnivačica Huffington Posta, jedne od najvećih digitalnih medijskih tvrtki u SAD-u, ali i u svijetu, objavila je kako napušta tu kompaniju nakon 11 dana. To će se dogoditi kroz sljedećih nekoliko tjedana, javlja The Wall Street Journal.

Prema ugovoru koji je potpisala prošle godine, a koji vrijedi do 2019. piše kako Huffington ostaje pozicija predsjednice kompanije te glavne urednice, no on joj dozvoljava i da pokrene novu kompaniju Thrive Global dok obavlja dužnosti predsjednice.

Ubrzo je 66-godišnjakinja shvatila kako ipak ne može voditi oba posla odjednom.

"Stvarno sam mislila kako ću moći raditi oba posla, no počeli smo se širiti, shvatila sam da ovaj projekt zahtjeva moju punu pozornost. Važno je znati da kada se jedna vrata zatvore, druga se otvore i osjetila sam da je upravo taj trenutak stigao", rekla je Huffington.

Huffington Post kupio je AOL 2011. godine za 315 milijuna dolara. Verizon Communications Inc. kupio je pak AOL za 4.4 milijarde dolara, zbog čega je pozicija Arianne Huffington postala dosta nejasna. Nakon potpisivanja ugovora situacija se smirila, no budućnost Huffington u Huffington Postu ponovno je postala upitna nakon što je prije dva mjeseca rekla kako pokreće novi projekt.

HP postoji od 2005.

Huffington Post pokrenula je 2005. s još trojicom kolega, Kennethom Lererom, Andrewom Breitbartom i Jonahom Perettijem. Nakon toga svi su oni postali uvaženi stručnjaci u području digitalnih medija. Jedan od njih, Johan Peretti, osnovao je Buzzfeed uz pomoć Kennetha Lerera. Andrew Breitbart, koji je preminuo 2012. u dobi od samo 43 godine, kreirao je Breitbart.com, sada značajan medij konzervativne političke struje.


U trenutku kad je Huffington Post prodan AOL-u, Huffington je imenovana predsjednicom i glavnom urednicom cijele medijske grupe, koja je zatim preuzela i druge AOL-ove medijske projekte poput TechCruncha, Moviefonea, Engadgeta i MapQuesta. Do sredine 2012. maknuta je sa svih upravljačkih pozicija AOL-ovih stranica, osim s Huffington Posta.

Bez obzira na uspjeh, Huffinton Post obilježava dosta kontroverzi. Primjerice, vrijedi praksa da se brojnim suradnicima ne isplaćuju honorari - tvrde da će oni imati koristi od samog objavljivanja na portalu koji ima mnoštvo čitatelja. U 2011. su sindikat pisaca National Writers Union i News Guild, novinarski sindikat, pozvali na bojkot njezinog portala. Prošle je godine oko 350 uredničkih djelatnika glasovalo za sindikalno udruživanje.

Huffington Post ima više od sto milijuna jedinstvenih posjetitelja svakog mjeseca, no nikako im ne uspijeva doći do profita.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.