BOEING je objavio odlazak Kevina McAllistera, dužnosnika kompanije koji je bio glavni zadužen za napore Boeinga da popravi automatizirani sustav koji je pridonio dvama smrtonosnim padovima zrakoplova, u kojima je poginulo 346 ljudi, te mu je zadaća bila da vrati 737 Max u funkciju.
Ovog mjeseca New York Times je objavio da je McAllister na tapeti unutar kompanije zbog lošeg načina na koji je odradio odnose s putnicima i njegovog vođenja komercijalnog odjela kompanije, koji je ujedno i Boeingov najveći odjel.
McAllistera će zamijeniti Stanley A. Deal, trenutno šef globalnih usluga Boeinga.
Max prizemljen od ožujka
Boeingovim zrakoplovima tipa Max zabranjeno je letjeti od ožujka, što košta Boeing najmanje 8 milijardi dolara i uzrokuje veliki poremećaj u globalnoj zrakoplovnoj industriji, a posebno u kompaniji Boeing koja posluje već 103 godine.
Vijest o odlasku McAllistera pristigla je nekoliko dana nakon što su se u javnosti pojavila informacija da je pilot koji je radio na zrakoplovu Max izrazio zabrinutost zbog automatiziranog sustava MCAS još 2016. godine, mjesecima prije nego što je zrakoplov stekao službeni certifikat.
Tvrdili da nisu znali
To je uzdrmalo kredibilitet kompanije jer je Boeing tvrdio da nisu imali nikakvih indicija koje bi upućivale na nesigurnost Maxa sve dok se Lion Air Flight 610 nije srušio u Indoneziji prošlog listopada, a etiopski Airlines Flight 302 u ožujku.
Boeing je suočen s brojnim istragama i tužbama u vezi padova svojih zrakoplova, pa čak i s kaznenom istragom koju vodi američko ministarstvo pravosuđa.