Nakon dugo vremena Osijek će biti avionom povezan s jednim europskim gradom

Foto: Dubravka Petric/PIXSELL

ZRAČNA luka Osijek i Croatia Airlines sklopile su ugovor o poslovnoj suradnji koji za rezultat ima uvođenje međunarodne linije iz Zračne luke Osijek, otkriva Croatian Aviation dodajući kako Zračna luka Osijek više od godinu dana nije imala međunarodne letove, a sada će Osijek biti povezan s Münchenom.

Croatia Airlines prvi put u povijesti tvrtke uvodi ovu redovnu liniju iz Zračne luke Osijek.

Zračna luka Osijek već je više od godinu dana bez međunarodnih linija, podsjeća Croatian Aviation, tek je nakratko, u ljeto 2020. godine Eurowings prometovao prema Osijeku.

Od tada zračna luka bilježi samo povremene čarter-letove, dok se promet bazira isključivo na domaćim letovima Trade Aira i Croatia Airlinesa.

Već 15. studenoga ove godine, doznaje Croatian Aviation, Croatia Airlines obavit će prvi let na liniji između Osijeka i Münchena koja će u prometu biti dva puta tjedno, ponedjeljkom i petkom sa zrakoplovima tipa DashQ400 kapaciteta 76 sjedala. Letovi će biti potvrđeni do sredine siječnja iduće godine.

Važna linija

Radi se o iznimno važnoj liniji s obzirom na to da Osijek trenutno nema međunarodnih letova, pa se na ovaj način putnicima omogućuje putovanje prema Münchenu, ali i presjedanje iz Münchena prema brojnim europskim i svjetskim destinacijama.

Zrakoplov Croatia Airlinesa neće biti baziran u Osijeku već će letjeti po W principu, Zagreb - München - Osijek - München - Zagreb, kao što je to slučaj na liniji između Rijeke i Münchena, gdje je zrakoplov baziran u Splitu.

Osijek je uz ovu novu liniju Croatia Airlinesa, povezan još redovnim linijama Trade Aira sa Zagrebom, Pulom i Rijekom, a uz jedno zaustavljanje moguće je putovati prema Splitu te uz dva prema Dubrovniku kroz cijelu godinu.

Karte na novoj liniji Croatia Airlinesa između Münchena i Osijeka od sutra će biti dostupne za booking na web stranici Croatia Airlinesa po promotivnoj cijeni od 129 eura.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.