JUČER prijepodne pojavio se tehnički problem s operativnim sustavom Erste & Steiermärkische Banke zbog čega je došlo do privremenog zastoja poslovanja u cjelokupnoj poslovnoj mreži banke.
Iz Erste banke oko 13.30 sati stiglo je priopćenje da je tehnički problem potpuno otklonjen te se tijekom poslijepodneva nastavlja redovno poslovanje banke.
"Klijentima su ponovno dostupne sve bankarske usluge i proizvodi Erste banke, kao i plaćanje putem usluge internetskog bankarstva Erste NetBanking", stoji u priopćenju banke.
Da se radilo o uistinu velikom problemu svjedoči podatak kako je bio potpuno onemogućen pristup računima klijenata banke od kojih su posebno pogođeni poslovni korisnici koji zbog problema unutar banke ne mogu normalno obavljati svoje poslovne uplate i isplate.
Kako nam je rekao direktor jedne turističke agencije koja posluje s Erste & Steiermärkische Bankom, više od 24 sata nije mogao pristupiti svome računu kako bi izvršio uvid u njegovo stanje i na taj način bukirao turiste koji su u njegovoj agenciji planirali rezervirati ljetovanje.
"Ubrzano otklanjamo kvar"
U jutrošnjem priopćenju Erste & Steiermärkische Banka je navela da "ubrzano radi na rješavanju problema" te "vjerujemo da će biti uklonjeni u najkraćem mogućem roku, danas do 12 sati."
Uklanjanje problema omogućit će daljnji nesmetani nastavak redovnog poslovanja, napominju u banci te ističu da je bankomatska mreža Erste & Steiermärkische Banke tijekom čitavog vremena trajanja problema bila i ostala dostupna klijentima banke.
U banci se ispričavaju "klijentima koji zbog navedenih tehničkih problema nisu bili u mogućnosti obaviti željene transakcije te su time dovedeni u neugodnu situaciju".
Direktor službe komunikacija Dario Gabrić, potvrdio nam je da se radi o tehničkom kvaru unutar sustava zbog čega je tijekom posljednja 24 sata klijentima onemogućeno pružanje usluga banke, osim korištenja bankomatima Erstea.
Dodao je da će kvar biti vrlo brzo otklonjen te da se normalizacija poslovanja očekuje tijekom današnjeg dana.
I.K.
Foto: Seebiz