Facebook pokreće besplatnu edukaciju za hrvatske poduzetnike

Ilustracija: EPA

FACEBOOK je najavio pokretanje platforme Boost with Facebook, centra za besplatnu i interaktivnu online obuku malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj, koja bi im trebala pomoći da lakše prebrode krizu uzrokovanu pandemijom koronavirusa.

Na toj internetskoj stranici bit će objavljeni webinari o prisutnosti na online kanalima i stvaranju kreativnog sadržaja te primjeri hrvatskih tvrtki na temu učinkovite upotrebe digitalnih alata kako bi se malim i srednjim poduzetnicima pomoglo u nastavku poslovanja nakon zatvaranja gospodarstva, navedeno je u priopćenju Facebooka.

Pokretanje platforme Boost with Facebook bit će predstavljeno 5. srpnja internetskim događajem uživo - besplatnom Facebook Live radionicom o digitalnim alatima, gdje će sudionici naučiti kako povećati prisutnost na online kanalima, osvijestiti se o važnosti ponuda i saznati više o digitalnom marketingu. 

 

Nakon pokretanja platforme, tijekom četiri tjedna održat će se niz unaprijed snimljenih treninga za poduzetnike. Ti će se treninzi objavljivati jednom tjedno u centru obuke Boost with Facebook.

Obuku pripremaju hrvatski stručnjaci, a pokrivat će teme stvaranja čvršće povezanosti s Messengerom i interakcije s korisnicima putem Facebook Messengera i WhatsAppa, zatim izgradnju učinkovite strategije oglašavanja i izrade oglasa, pripremu strategija kampanja u Ads Manageru te povećavanje lojalnosti korisnika, istaknuto je.

"Svjesni smo da mnogi problemi s kojima se danas susreću poduzetnici neće odmah nestati, čak i kada se ukinu ograničenja. Kako bismo im pomogli da prebrode ovo teško razdoblje, želimo da iskoriste potencijal koji nude internet i besplatni alati Facebooka i Instagrama. Cilj nam je pružiti korisno znanje i informacije što većem broju malih i srednjih tvrtki", izjavila je menadžerica za javne politike za srednju i istočnu Europu u Facebooku Eva Ivančić.

Dodjela 200 stipendija za dobivanje certifikata Blueprint

Pokretanje platforme Boost with Facebook odvija se pod pokroviteljstvom Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike i u partnerstvu s lokalnim partnerom Httpoolom, izvijestili su iz Facebooka, apostrofirajući da će, uz pokretanje te platforme, u suradnji s tim ministarstvom i Hrvatskim zavodom za zapošljavanje dodijeliti 200 stipendija za dobivanje certifikata Blueprint. 

"Kao ministarstvo nadležno za tržište rada, svjesni smo prilika i izazova koji su pred nama. Tranzicija prema zelenom i digitalnom značajno će preoblikovati naše poslovanje i svakodnevni život. Kako bi ostali uspješni, u sklopu našeg partnerstva s Facebookom poduzetnicima ćemo dodijeliti 200 stipendija i programa, koji će im pomoći osnažiti poslovanje s pomoću digitalnog marketinga, kako bi povećali svoju vidljivost i time proširili mrežu kupaca", rekao je ministar rada Josip Aladrović u izjavi koja se prenosi u priopćenju.

Kazao je i da je razvoj vještina dugoročna misija, zbog čega će se Nacionalnim planom otpornosti i oporavka uspostaviti novi sustav vaučera za stjecanje vještina, koji će omogućiti zaposlenim i nezaposlenima da steknu vještine koje se na tržištu traže. 

"Suradnja s globalno priznatim i uspješnim tvrtkama poput Facebooka predstavlja odličnu priliku za obostrani prijenos znanja, a korisnici će dobiti priliku dodatno unaprijediti svoje vještine kako bi bili konkurentniji na tržištu", ustvrdio je Aladrović.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.