SAMO tjedan dana nakon što je Google lansirao Buzz, kompanija je morala priznati - zeznuli smo stvar! Nova društvene mreža, odmah označena kao kontroverzna, velikom broju njihovih korisnika zadala je samo glavobolje i stres, a pokunjeni čelnici Googlea Larry Page i Sergey Brin mogli su im tek uputiti ispriku: "Žao nam je zbog brige koju smo prouzrokovali svojim korisnicima".
Teško povrijedio privatnost korisnika
Nije dovoljno testiran
"Krpanje rupa..."
Kako bi ispravio svoju pogrešku, nekoliko dana nakon što je Buzz lansiran, Google je okupio svoje najveće stručnjake kako bi "pokrpao rupe" s Buzzom. "Jasno nam je da nismo dobro obavili posao. Radimo mnogo i naporno kako bismo ispravili svoju pogrešku", kazao je Jackson. Dodao je kako će korisnici Buzza sve više uviđati promjene na ovom servisu sve dok se svi problemi ne riješe.
Istaknuli su i kako će Buzz sada samo predlagati ljude s kojima bi korisnik možda htio biti prijatelj, a kompanija je objavila i način na koji se Buzz lako može isključiti te način kako izbjeći da se korisnički računi ne povezuju automatski s online Picassa foto albumima i drugim podacima koji su pohranjeni na njihovim računima.
Kako su kazali, transparentnost i uspostava kontrole su im prioritet, a poradit će i na opciji isključivanja servisa koja će biti vidljivije postavljena, kao i na boljem pregledu onoga što se događa u inboxu.
Iako drže da je dobro što je Buzz dio Gmaila jer je time postao lako dostupan ljudima, u planu im je napraviti i servis koji će funkcionirati odvojeno od Gmaila kako bi se i onima koji nisu njegovi korisnici omogućilo da se koriste Buzzom. Neke od promjene koje najavljuje Google ići će već ovaj tjedan.