GOOGLEOVA matična tvrtka Alphabet izvijestila je o znatno slabijem rastu prihoda u trećem tromjesečju, istaknuvši pad prihoda od oglasa na YouTubeu zbog smanjene potrošnje kompanija u okruženju posustajanja gospodarstva.
Alphabetov prihod porastao je u trećem tromjesečju šest posto, na 69.1 milijardu dolara. U prethodnom tromjesečju bio je poskočio 13 posto.
Neto dobit pala je u razdoblju zaključno s rujnom 26.5 posto, na 13.9 milijardi dolara.
Pad prihoda od oglasa na YouTubeu
Prihod od oglašavanja na YouTubeu smanjen je za 1.4 posto, na 7.1 milijardu dolara.
Oglasi na Googleu donijeli su Alphabetu prihod od 54.5 milijardi dolara, veći za 2.4 posto nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. U drugom tromjesečju bio je poskočio 11.6 posto.
Alphabet je upozorio da oglašivači smanjuju potrošnju na YouTubeu, dodavši i da će zbog smanjivanja potrošnje na Googleove financijske usluge zaposliti upola manje radnika no što je bio planirao.
Financijska direktorica Alphabeta Ruth Porat rekla je da skromniji rast ukupnog prihoda od oglašavanja odražava "jako dobar" rezultat u razdoblju od travnja do lipnja.
Pad prihoda od oglašavanja na YouTubeu Porat je pripisala slabijoj potrošnji nekih kompanija.
Alphabet u skupini koja je smanjila potrošnju na oglašavanje izdvaja tvrtke u sektoru financijskih usluga, poput osiguranja, hipotekarnih kredita i kriptovaluta.
Googleov prihod od oglašavanja poduprli su pak oglašivači u sektoru putovanja i u maloprodaji.
Svijetla točka bio je i skok prihoda u Google Cloudu, za 38 posto, na 6.9 milijardi dolara.
Slabiji rast prihoda od oglašavanja zadao je udarac očekivanjima da će Google, najveća platforma za digitalno oglašavanje u svijetu po tržišnom udjelu, ostati neokrznut slabljenjem gospodarskih aktivnosti, napominje Reuters.