Guardian: Hrvatsko istraživanje otkrilo kako vodeći proizvođač dječje hrane vara kupce u istočnoj Europi

Screenshot: Baby Markt
 
ISTRAŽIVANJE Hrvatske agencije za hranu (HAH) otkrilo je da vodeći svjetski proizvođač hrane za djecu "vara i dezinformira" kupce u istočnoj Europi, piše Guardian.
 
Novo istraživanje otkrilo je da proizvod poznate marke Hipp u Hrvatskoj sadrži manji postotak povrća i izvora omega-3 nego isti proizvod u Njemačkoj.
 
Oko 38 posto Hippove "bio riže s mrkvom i puretinom" u Njemačkoj čine mrkva i krumpir, a 15 posto je riža. U Hrvatskoj isti proizvod sadrži samo mrkvu koja čini 24 posto, a udio riže je 21 posto. Rezultati istraživanja navode i veliku razliku u boji, okusu i mirisu proizvoda, koji u Njemačkoj ima 1,9, a u Hrvatskoj 1,7 posto izvora omega-3 kiselina, važnih za razvoj djece.
 
Optuženo još nekoliko velikih svjetskih tvrtki
 
Istraživanje je objavljeno usred optužbi Europske komisije da multinacionalne tvrtke "varaju i dezinformiraju" kupce u istočnoj Europi prodajući im proizvode niže kvalitete od istih koje prodaju na zapadu.
 
Glasnogovornica tvrtke Hipp izjavila je da su sastojci hrane za djecu "jasno naznačeni na ambalaži" i dodala: "Zbog javne rasprave o različitim receptima u europskim državama, shvatili smo da bi to moglo dovesti do krivih interpretacija zbog kojih jako žalimo. Odlučili smo ponovo pokrenuti proizvodnju Hipp riže s mrkvom i puretinom s receptom jednakim onom u Njemačkoj."
 
Istraživanje je objavljeno sa sličnim studijama u Bugarskoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Sloveniji, a pokazalo je da još nekoliko tvrtki prodaje proizvode niže kvalitete istočnoj Europi, uključujući Nutellu i Ariel.
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.