HAC objasnio zašto su gužve ogromne: "Vozila iz osam traka slijevaju se u dvije"

Foto: Boris Scitar/PIXSELL

HAC je poslao priopćenje o gužvama na Lučkom te pojačanom prometu na autocesti. Iz HAC-a smatraju da je zbog Schengena dodatno pojačan promet na Lučkom. "Danas, kako i prošlog ponedjeljka, od ranog jutra  izrazito je jak promet prema moru. Trend odlaska na godišnji odmor više nije isključivo vezan za dane vikenda, a što smo već u velikoj mjeri uočili prošle godine.

Od ove godine i ulaskom Republike Hrvatske u schengenski prostor odnosno  ukidanjem  granične kontrole na prijelazima s Republikom Slovenijom,  dodatno je pojačan intenzitet prometa koji u Lučkom ulazi na autocestu A1", piše HAC.

"Upravo zbog ovih trendova, Hrvatske autoceste su u lipnju u okvirima postojećih gabarita autoceste u zoni prilaza naplatnim kućicama, u smjeru prema moru, povećale broj traka s 3 na 4 trake te je osiguran novi režim rada na samim naplatnim kućicama na način da je na svim naplatnim kućicama omogućen ulazak putem ENC uređaja.

Međutim, Unatoč poboljšanju vođenja prometa prema naplatnoj postaji Lučko (u smjeru mora) u okviru postojećih gabarita, promet se nakon naplatne postaje Lučko prema Karlovcu vodi dvjema prometnim trakama", piše HAC.

"Na samu naplatnu postaju Lučko se u vršnim prometnim opterećenjima slijevaju se vozila iz više smjerova (Bregana, Macelj, Goričan, Zagreb, Slavonija,..), odnosno vozila iz 8 prometnih traka slijevaju se  u dvije prometne trake odmah nakon prolaska naplatne postaje Lučko.

Propusna moć ove dvije trake nije dovoljna u vršnim satima propusti sva vozila u dolasku  zbog čega se zapravo i stvara kolona. Isto tako, a ne manje važno promet ovog vikenda veći je za 8% u odnosu na isti vikend prošle rekordne turističke sezone", pišu.

"Ovim putem šaljemo apel korisnicima da prije kretanja na put provjere stanje na cestama te prema dostupnim informacijama isplaniraju svoje putovanje, s ciljem da što jednostavnije stignu do svog odredišta", piše HAC.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.