HZJZ: Evo zašto smo poslove dali Bianci Matković i Andriji Hebrangu

Foto: HDZ Facebook

NAKON što su mediji otkrili da je HZJZ dva posla dodijelio HDZ-ovcima, Bianci Matković i Andriji Hebrangu, oglasio se i HZJZ.

> Hebrangova firma dobila posao od HZJZ-a pa javila da ipak ne može isporučiti robu

> Capak bivšoj Sanaderovoj ministrici dao 188.000 kuna za promociju cjepiva

"S obzirom na povećani interes javnosti i medija, a vezano uz natječaje nabave igli i šprica te kampanje na društvenim mrežama, napominjemo kako su oba natječaja bila transparentna, a pozivi na te natječaje bili su pravovremeno objavljeni na mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (www.hzjz.hr) te su kasnije, odmah nakon odabira tvrtki Kormedix d.o.o. (nabava igli i šprica) i Media front d.o.o. (kampanja na društvenim mrežama), zapisnici i odluke o odabiru sa svim obrazloženjima objavljeni na našim mrežnim stranicama", poručuju iz HZJZ-a.

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti.

"S obzirom na povećani interes javnosti i medija, a vezano uz natječaje nabave igli i šprica te  kampanje na društvenim mrežama, napominjemo kako su oba natječaja bila transparentna, a pozivi na te natječaje bili su pravovremeno objavljeni na mrežnim stranicama Hrvatskog  zavoda za javno zdravstvo (www.hzjz.hr) te su kasnije, odmah nakon odabira tvrtki Kormedix  d.o.o. (nabava igli i šprica) i Media front d.o.o. (kampanja na društvenim mrežama), zapisnici  i odluke o odabiru sa svim obrazloženjima objavljeni na našim mrežnim stranicama. 

Nabava igli i šprica

Kako je poznato Hrvatski zavod za javno zdravstvo je unaprijed nabavio precizne igle i šprice  kojima je omogućio da se iz npr. Pfizerove bočice izvlači 6 ili 7 doza cjepiva dok mnoge druge  zemlje nisu u tome uspjele i izvlače maksimalno 5 doza. Kako imamo takve igle i šprice do  početka ožujka, u prosincu smo pokrenuli natječaj kojim je kao dodatni kriterij za dodjelu  bodova bio rok isporuke najkasnije do 15. veljače 2021. godine. 

S obzirom na nedostatak igli i šprica u cijeloj Europi i svijetu, možemo se jedino nadati kako ćemo uspjeti nabaviti dovoljne količine za sve trenutno planirane doze koje trebaju stići.  Usput, HZJZ provodi više od 200 javnih i jednostavnih nabava godišnje sukladno zakonskoj  regulativi i do sada nikada nismo imali primjedbi na provedbu postupaka.

Hrvatski zavod za javno zdravstvo u Elektroničkom oglasniku javne nabave (EOJN) dana 11.  prosinca 2020. godine objavio je otvoreni poziv sa skraćenim rokom uslijed epidemiološke  situacije uvjetovane novim koronavirusom sukladno članku 234. stavak.1 ZJN.

Na zahtjev potencijalnog ponuditelja, dana 15. prosinca 2020. godine, izmijenjena je  dokumentacija o nabavi u dijelu dostave jamstva za ozbiljnost ponude te je nadodana  mogućnost dostave Bjanko zadužnice. Upit ponuditelja, kao i odgovor i izmjena dokumentacije  o nabavi, javno su objavljeni u EOJN-u.

Također, javno su dostupni upiti za pojašnjenjem potencijalnih ponuditelja kao i odgovori  Naručitelja. Ponude su javno otvorene 29. prosinca 2020. godine. Zaprimljena je samo jedna
ponuda koja je zadovoljila sve uvjete iz dokumentacije o nabavi te je 8. siječnja 2021. godine  donesena Odluka o odabiru.

Dana 4. veljače 2021. godine odabrani ponuditelj putem elektroničke pošte je uputio  očitovanje kako nije u mogućnosti ispoštovati uvjete iz ponude koji se odnose na obvezu  isporuke do 15. veljače 2021. godine i Ugovor koji mu je dostavljen na potpis nikada nije  potpisan.

Dana 5. veljače 2021. godine Naručitelj je uputio dopis kojim ga se odabranog ponuditelja  izvješćuje kako je izmjena ponude zakonski razlog za poništenje postupka jer nije bilo drugih  ponuditelja te će se provesti naplata jamstva za ozbiljnost ponude.

Nabava vezana za vođenje kampanje „Misli na druge, cijepi se!“ na društvenim mrežama  HZJZ-a

Kampanja za promicanje cijepljenja koja je danas već prepoznatljiva pod sloganom „Misli na  druge - cijepi se“ ima i komponentu promocije na društvenim mrežama HZJZ-a. Natječaj je  raspisan 2. veljače 2021. godine, a sukladno Pozivu na dostavu ponuda sve pravovaljano  zaprimljene ponude, prema Upisniku o zaprimanju ponuda, otvorene su 08. veljače 2021.  godine.

Zaprimljene su ponude od strane četiri ponuditelja:
1. Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o.
2. Media front d.o.o.
3. Digital link d.o.o.
4. Spread d.o.o

Ponuda ponuditelja Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o. i ponuda ponuditelja Media  front d.o.o. zadovoljile su sve formalne uvjete tražene Pozivom te su upućene na daljnje  razmatranje i ocjenu.

Bez obzira što ponuditelj Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o. u svojoj ponudi nije  dostavio životopis stručnjaka (voditelja kampanje), njegova ponuda uzeta je u obzir pri  ocjenjivanju, ali ostvario je manji broj bodova za kreativni koncept jer je u svom prijedlogu  koristio do sad već viđene poruke.

Smatramo kako je jasna i transparentna komunikacija važna za uspjeh javnozdravstvenog odgovora jer on uvelike ovisi o tome pridržavaju li se građani zdravstvenih preporuka. Uz veliki trud da na vrijeme i u što većem broju osiguramo što veću procijepljenost, ali i adekvatne informacije kako bismo spriječili lažne, zavaravajuće i opasne vijesti koje i dalje cirkuliraju te kako bi ublažili rizik od „pandemijskog zamora”, već više od godinu dana činimo sve što je u našoj moći kako bi osigurali zdravlje cjelokupnoj naciji jer živote ne spašava cjepivo, spašava  ih cijepljenje."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.