IVAN PLEŠE, stručnjak digitalnih medija i digitalne tehnologije te glavni operativni direktor Indexa, izabran je za novog predsjednika Hrvatske udruge digitalnih izdavača (HUDI).
"Odabir za predsjednika HUDI-ja iznimna je čast. Kao jedan od osnivača, sudjelujem u radu udruge od njenih početaka, od kad se intenzivno bavimo rješavanjem različitih izazova koje digitalni izdavači, agencije i ostali digitalni kreatori imaju na hrvatskom tržištu", kaže Pleše.
"Naš primarni cilj je pružanje dodatne vrijednosti svim članovima HUDI-ja i cijeloj digitalnoj industriji kroz unifikaciju, standardizaciju i transparentnost različitih metrika na tržištu, kroz razna istraživanja i analize tržišta, uzimajući u obzir 'igralište' digitalnih izdavača i tehnoloških platforma i kroz aktivno sudjelovanje u regulatornim aktivnostima. No možda i najvažnija uloga HUDI-a je ipak prikupljanje i prenošenje znanja i najboljih svjetskih praksi u digitalnoj industriji", rekao je Pleše.
Dodaje kako je prva godina djelovanja udruge bila dinamična i zabavna, ali da pravi izazovi tek dolaze. "Mislim da nas tek u drugoj čekaju pravi izazovi, poput pripreme cijelog tržišta na tektonske promjene u tehnološkim i regulatornim područjima kroz 2024., koje će zasigurno utjecati na sve sudionike. Stoga smatram da HUDI ovdje mora odigrati važnu ulogu u povezivanju svih sudionika u zajedničke rasprave kako bi se, osim za tekuće važne teme, što bolje pripremili za sve izazove koji dolaze", rekao je Pleše.
Poziciju izvršnog direktora preuzima Ozren Kronja, ekspert u domeni istraživanja tržišta i analitike u medijskoj i telekom industriji. Mia Biberović nastavlja svoju karijeru kao glavna urednica Netokracije unutar Infobip grupe.
Izvršni odbor udruge čine Stipe Grubišić, direktor digitalnih operacija Hanza Medije, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe.
Uz poziciju predsjednika udruge, svoje je mjesto u Izvršnom odboru zadržao i Ivan Pleše. Iz HUDI-ja navode kako nastavljaju sa svojom misijom transformacije tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj.
U sljedećoj godini planiraju se strateške aktivnosti poput jedinstvenog mjerenja za sve portale, daljnja standardizacija digitalnog oglašavanja, AdEx za narednu godinu, upravljanje regulatornim narativom te istraživački projekti i dijeljenje znanja među svim članovima HUDI-ja u svrhu unaprjeđenja poslovanja i podizanja prihoda i profitabilnosti.