Foto: Index
LIJEPO je imati sina čije ime nosi trgovački centar. Ako ti se nekim čudom dogodi da se kandidiraš za gradonačelnika uvijek možeš zaobići predizbornu šutnju i na naslovnici lokalnoga lista objaviti oglas kojim se tvoj sin i tvoj trgovački centar zahvaljuju na "podršci i povjerenju".
Upravo to su napravili Željko i sin mu Joško Kerum u suradnji sa Slobodnom Dalmacijom. Na donjoj šestini naslovnice subotnje Slobodne Dalmacije stoji oglas s tekstom "Joker, moja dobra navika! Dragi građani, hvala vam na podršci i povjerenju koje nam pružate već 10 godina! Vaš Joško Kerum".
Oglas od najmanje 13 tisuća kuna
Prema posljednjem cjeniku oglasa u splitskom dnevniku takav oglas koštao je najmanje 13 tisuća kuna što zaista nije velika cijena da se kandidat naruga s izbornim pravilima, protukandidatom, ali je daleko premala cijena da se jedan medij tako proda.
Trgovački centar Joker, nazvan po JOšku KERumu, koji se 3. lipnja odlučio zahvaliti građanima na desetljeću podrške i povjerenja otvoren je u listopadu 2007. što znači da još četiri mjeseca nema nekog posebnog razloga za takvu zahvalu. No, listopad je daleko, a izbori su prekosutra.
Tučnjave i hvalisanje bogatstvom
Kad ne zahvaljuje građanima što kupuju u Jokeru Joško Kerum se zabavlja tučnjavama, hvaljenjem višelitarskim bocama šampanjaca, i satovima vrijednim stotine tisuća kuna. Ponekad se i žali svojim pratiteljima na Instagramu: "Kada me pitaju što je život, ja im kažem, to je kada staviš gume za Volkswagen na bijelu kožu novog Mercedesa koji u Hrvatskoj košta 330 tisuća eura. Da, to je život na Balkanu", napisao je jednom prilikom.