Lijepa priča nedjeljom: Food Outlet uskoro će kamionom obilaziti cijelu Hrvatsku

Foto: Luka Šangulin / Index / Press

U ZAGREBU je prije mjesec dana otvoren prvi "food outlet" - trgovina u kojoj su poznati proizvodi jeftiniji i do 90 posto u odnosu na redovnu cijenu.

Cijene proizvoda u ovakvom tipu trgovine vrlo su niske jer se radi o višku robe proizvedene u tvornicama, proizvodima koji su oštećeni u proizvodnji ili su pred istekom roka trajanja.

No, potrebno je napomenuti da se radi o potpuno zdravstveno ispravnim proizvodima.

Maja i Mario Žamboki na ideju za otvaranje ovakvog tipa trgovine došli su kad su shvatili da se ogromna količina neprodane hrane baca.

Prema procjenama svijetu propadne oko 1.3 milijarde tona hrane godišnje, što je gotovo trećina ukupne proizvodnje.

Ništa bolja situacija nije ni u Hrvatskoj, gdje se godišnje uništi 400 tisuća tona hrane, koja nije uspjela naći put do kupaca.

U njihovoj trgovini prodaje se različita roba - od hrane, sredstava za čišćenje do higijenskih potrepština.

Asortiman se mijenja ovisno o tome što je moguće nabaviti kod dobavljača. Trgovina se uglavnom opskrbljuje direktno od proizvođača.



"Food outlet trgovine će biti mjesta gdje će se kupovati hrana, sredstva za čišćenje, higijenu i slično po puno povoljnijoj cijeni minimalno od 50 do 90 posto od uobičajene cijene. U food outlet trgovine će ljudi dolaziti svakodnevno jer će uvijek nalaziti nove proizvode koji će biti ponuđeni iz izvora raznih proizvođača, dobavljača i slično. Mi ćemo otkupljivati višak od tvornica, lom robu, te robu prije isteka trajanja.'' kaže Mario Žamboki.

Osim u Zagrebu, imaju ambiciozne planove širenja na ostale dijelove Hrvatske, a žele pokrenuti i mobilnu trgovinu - kamion koji će obilaziti sajmove i gradove po cijeloj zemlji.

Također, planiraju otvoriti i veliki prodajni prostor na zagrebačkoj Trešnjevci u kojem će biti ponuđen širi asortiman proizvoda.

S obzirom na to da im se asortiman stalno mijenja, kupci svakodnevno posjećuju trgovinu kako bi vidjeli što se nudi.

U komunikaciji s kupcima pomažu im i društvene mreže.

Na Facebooku već sada imaju preko četiri tisuće pratitelja, koji na stranici mogu vidjeti aktualnu ponudu i svratiti do trgovine.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.