Microsoft je izvijestio da su neki korisnici uspjeli riješiti tehničke probleme s njegovim uslugama nakon ponovnog pokretanja računala čak 15 puta. Tvrtka je objavila da je primila izvješća o nekim slučajevima "uspješnog oporavka" nakon što su korisnici više puta ugasili pa upalili računalo, u nekim slučajevima i po 15 puta.
Microsoft je ranije danas objavio da je riješen problem koji stoji iza pada njegovih usluga, no da će posljedice kvara koji je poremetio svjetsko poslovanje i promet i dalje utjecati na neke korisnike.
Ažuriranje softvera je izazvalo kaos u računalnim sustavima diljem svijeta. Otkazivani su letovi, neki mediji su morali prekinuti emitiranje, a korisnici nisu mogli pristupiti nizu usluga, od bankarstva do zdravstva.
Kvar se dogodio zbog ažuriranja proizvoda globalne tvrtke za kibernetičku sigurnost CrowdStrike, zbog čega je diljem svijeta padao Microsoftov operativni sustav Windows. Microsoft je kasnije u petak objavio da je riješen problem povezan s njegovim aplikacijama i uslugama.
Direktor CrowdStrikea George Kurtz na platformi X napisao je kako tvrtka "aktivno surađuje s korisnicima pogođenima greškom pronađenom u jednom ažuriranju sadržaja za Windows host datoteke". "Ovo nije sigurnosni incident ili kibernetički napad", naglasio je.
Rad su zbog tog računalnog kvara prekidale svjetske aviokompanije, zračne luke na najmanje četiri kontinenta, zdravstveni sustavi, banke, telekomi, mediji i druge tvrtke, institucije i organizacije, pa i neke u Hrvatskoj. "Imamo 'majku' svih globalnih padova tržišta", komentirao je jedan trgovac s burze, koja je također bila pogođena.