Foto: Twitter
GRAĐANI su bijesni na Overseas Express.
>> Građani bijesni na Overseas Express, stotine ih nije dobilo svoje pakete: "Dno dna, uništili ste Božić"
Društvene mreže prepune su ljutitih komentara građana koji nisu dobili svoje pakete uoči Božića zbog kašnjenja i propusta Overseasa. Na telefone je Overseas nemoguće dobiti, kažu, a korisnička služba također ne odgovara na brojne upite građana.
Situacija je postala toliko ozbiljna da su se ljudi počeli skupljati u Leskovcu, ispred skladišta Overseasa, kako bi osobno preuzeli svoje pakete, iako to nije moguće.
Pokušali smo kontaktirati Overseas Express, ali nitko nam se nije javio ni na jedan službeni telefon. Kao i s Hrvatskom poštom, zamolili smo građane da nam prenesu svoja iskustva.
Pozvali smo građane da nam opišu svoja iskustva s ovom dostavnom službom, a u nastavku donosimo samo neke od komentara i pritužbi koje su nam pristigle nakon članka o nemaru Overseas Expressa:
Bijesni građani 1
Čekam 2 paketa koja sam naručio iz inozemstva (Amazon i sl) - jedan je trebao biti dostavljen 6.12., drugi prije 2 dana. No, konstantno u online tracking sistemu zapisuju kako je primatelj zatražio promjenu termina isporuke, no naravno niti jednom isporuku nisu pokušali izvršiti (stalno je netko kod kuće), a nisu niti nazvali telefonski (što je uobičajeno). Jutros sam otišao direktno u njihovu centralu u Hrvatski Leskovac, no na porti su mi rekli kako danas nitko nije od njih došao raditi. Portir i zaštitar su mi onda ispričali svašta: od toga da paketi kasne po nekoliko tjedana, ljudi svakodnevno dolaze i žale se, jučer je navodno bila policija i zaštitarska služba... Navodno je neki gospodin naručio hitnu dostavu iz Njemačke i to je platio 300 eura, a sada već tjedan dana pokušava ući u trag toj pošiljci. Dok sam pričao s njima, došla je gospođa s istim problemom kao i ja, a portir joj je rekao da je ona već deseta osoba danas koja dolazi s istim problemom. Uglavnom, preporučili su mi da dođem u srijedu ujutro odmah početkom radnog vremena i ne odem dok ne dobijem svoje pošiljke. Navodno su neki ljudi uspjeli tako utjerati da pronađu gdje su zagubili pojedine pakete, no to je potrajalo po 3-4 sata. Spremam se na akciju u srijedu i svakako bih zamolio ako možete još malo ispitati situaciju jer sigurno ima puno materijala za iskopati i objaviti, a i dobro bi bilo da i drugi saznaju za ovo i da ne koriste Overseas/UPS jer će samo imati problema.
Bijesni građani 2
Evo nakon pročitanog članka samo bi htio javiti da već 3 tjedna pokušavam realizirati web narudžbu na VIP-ovom webshop-u. U razgovoru sa preko 10 agenata službe za korisnike nisam dobio niti jednu konkretnu informaciju, a sad mi je malo jasnije o čemu se radi. Da ne govorim da Overseas uopće nisam uspio dobiti zadnjih par dana. Naravno, mobitel za suprugu koji je trebao biti božićni poklon nije stigao.
Bijesni građani 3
Prije mjesec dana imao sam sa njima velikih problema sa dostavom paketa u Umagu a samo iz razloga jer vozač koji vozi za područje Umaga, Buja i Novigrada ne da je bezobrazan nego mnogo gore od toga.
Izvrijeđao me toliko da to ne mogu niti opisati i kada sam pozvao područnu službu u Pazinu rekli su mi da je on takav i gotovo.
Nazvao sam i pošiljatelja Tele 2 da imam problema sa dostavom.
Ja razumijem da imaju puno posla, razumijem i da možda nisu adekvatno plaćeni, ali to je generalni problem ali ne razumijem zbog čega bi netko ako od njih prima pošiljku tog dana trebao uzeti jedan dan godišnjeg odmora da ih dočekao jer sa njima je dogovor nemoguć.
Dobro je da ste se dotaknuli ove teme jer ovaj poslovni subjekt ne zaslužuje da mu itko da pošiljku za promet.
Bijesni građani 4
Evo javljam vam se nakon što sam pročitao vaš članak o firmi oversaes express i njihovoj krađi božica za malu djecu a i za velike.
E pa ovako gdje da počnem a da se odmah ne iznerviram na rad te dostavne službe, kako u što manje riječi reći ogorčenost njihovog poslovanja. Moj paket je iz Austrije u 6 mj doputovao za 1 dan u dostavni centar u Zagrebu, a do moje adrese trebalo mu je punih 19 dana, ili ako vam je lakše 3 tjedna, na pozive i mailove nikada mi nije odgovoreno na odlazak u njihovo skladište slijedilo bi samo razočaranje, naime 1 radnica koja sjedi puši svoju cigaretu i blago iznervirana što vas uopće vidi. Sa njima sam 3 puta bio u takvim situacijama i nikada više. Od sad kada nešto naručujem pošaljem upit prodavaču da li se može dostaviti preko neke druge dostavne službe koliko god da treba to platiti, većina pristane pa mi bude lakše.
Bijesni građani 5
A i načuo sam još dosta loših iskustava ljudi o njihovom dostavljanju ako se to uopće tako može nazvati. Jedna majka je naručila krevetić za bebu koja se tada još nije bila rodila, u međuvremenu beba se rodila i spavala je u kolicima 2 tjedna jer krevetić dostavna služba nije dostavila.
Ma ne mogu više ni pisati odmah mi je tlak skočio na 200.
Bijesni građani 6
Poslala sam iz Graza paket u kojem su bile jedne čizme. Uredno mi je naplaćeno 20 eura za slanje. Svi podaci na kutiji su bili dobro napisani. Čekali smo 20 dana da paket stigne u Županju, ali nikada nije stigao nego su ga vratili u Graz bez ikakvog objašnjenja. Paket je stigao u Hrvatski Leskovac odakle su ga oni vratili u Austriju bez objašnjenja. Na upit zašto su mi vratili paket mi odgovara g. Petar Travica i traži broj paketa pa da može provjeriti što se desilo, nikada više nije odgovorio. Jako neodgovorno!
Bijesni građani 7
Moja priča s Overseasom je identična onoj iz članka. Ovo je već barem 4. put. SVAKA dostava je problem
Bijesni građani 8
Vidio sam Vaš članak vezan uz Overseas Expres. Htio bi napomenuti da ovo očito nije problem gužve pred blagdane već uobičajena praksa.
Bijesni građani 9
Identično iskustvo sam imao pred otprilike dvije godine kad sam obavio kupnju preko jednog od internet portala. Oni isporučuju robu upravo preko navedene firme i mogu reći da je ista užasna. U navedeno vrijeme se nisu pojavili, pošto se radilo o paletnoj dostavi, naveo sam da dostave kod mojih u kuću pošto ja živim u stanu. Nakon što sam 3 sata čekao nikad se nisu ni pojavili. Naravno, da bi ih dočekao kad su rekli da će doći, morao sam ranije s posla...
Bijesni građani 10
U vise navrata sam zvao njihovu službu i uspio ih dobiti nakon sat vremena. Imao sam besplatne minute pa rekao da vidim koliko će to trajati. Inače mislim da sami radnici nisu krivi. Žena na telefonu je bila ljubazna iako mislim da svi cijeli dan psuju jer čekaju nedostavljene pakete. Kad sam uspio na kraju isposlovati da mi dostave paket kakva dva dana kasnije i nakon puno puno izgubljenih živaca dostavljač je rekao da voze po 10 sati, ne stignu sve odraditi i da svaki dan im ostaje 10-15% nedostavljenih paketa. Mislim da bi inspekcija rada i slične inspekcije tamo imale pune ruke posla s neplaćenim prekovremenim, obveznim dnevnim i tjednim pauzama i slično.
Uglavnom firma je u rasulu i sad svaki put kad mislim nešto kupovati najprije provjerim koja je dostavna služba. Također htio bi napomenuti da niti firme - portali koji posluju s njima očito ne cijene svoje kupce i njihovo vrijeme.
Ovim putem bi htio pohvaliti Intereuropa dostavnu službu gdje su se u minutu svaki put držali dogovorenog vremena i dodatno bi provjerili 20-30 min prije nego dođu dal ima netko za preuzet paket za svaki slučaj.
Bijesni građani 11
I ja sam imala neugodno iskustvo sa Overseas expresom. Poslali su mi poruku da su bili na adresi a da mene nije bilo što je laž. Na telefon ih je nemoguće dobiti. Čak sam im poslala poruku u inbox i slala mail sa upitom gdje mi je paket. Odgovor nisam dobila.
Otišla sam u Hrvatski Leskovac po paket da bi mi rekli neka pričekam. Nakon sat i pol čekanja opet ih pitam šta je sa paketom i na to mi gospođa koja radi tamo kaže kako ne mogu preuzeti paket. Malo je reći da sam izgubila živce. Nikada više neću naručivati online ako vidim da dostava ide preko njih. Jako su mi se zamjerili. Bahati su, bezobrazni i nimalo uslužni.
Bijesni građani 12
Prijavio ih UPS USA te su pod istragom posto od 5 dostava niti jedna nije stigla na vrijeme a čekanje na odgovor na telefonu duže uvijek od 30 minuta, u Istri niti ne odgovaraju. Izgubio par tisuća kuna i tražio odštetu od njih samo me iznegirali. Horor od servisa dostave.
Bijesni građani 13
U dva navrata sam imao vrlo neugodna iskustva s Overseas expressom. Prvi put sam čekao dva mjeseca da preuzmu pošiljku za popravak. Drugi put, iako je VIP obećao isporuku u roku 48 sati, čekao sam na pošiljku 15 dana. Nema riječi s kojima bi se moglo opisati njihov nerad, aljkavost, bezobrazluk. Otvoreno i bez imalo srama lažu ljudima. Pod hitno im treba onemogućiti daljnji nerad.
Bijesni građani 14
Evo da podijelim svoje iskustvo s Overseasom!
1.12. 2017. sam preko pink pande naručila nekakav make up, 06. 12. dobivam mail da je overseas preuzeo paket i da bi kroz 2-3 dana trebao biti na adresi navedenoj za isporuku! Naravno da sam mailovima rešetala pink pandu, i natezala se s njima, ne razmišljajući da je overseas taj koji šteka! Kratko i jasno, paket je stigao 23.12. iako su mi u petak poslali poruku da je 22. 12. oko 11 sati krenuo na adresu i da će biti kroz par sati dostavljen! Tih par sati je trajalo do subote! Debili nesposobni! A da ne pričam koliko puta kad sam bila na porodiljnom, suprug je čekao paket pa su znali reći da nikoga nisi zatekli na adresi, a ja cijeli dan s djetetom doma! Ljenguze!
Bijesni građani 15
Pozdrav, i ja sam jedan od onih koji su naručili svoje pakete i čekamo beskrajno.
Moj paket dolazi sa amazona i već sam im javio da ovi naši muljaju sa dostavom, jer paket je prije 4 dana došao do njih, no oni svaki dan daju lažnu informaciju da je kupac zatražio odgodu.
Amazon mi se već ispričao, makar oni u biti i nisu ništa krivi, no eto vani se trude oko svojih kupaca, i čak su mi vratili troškove slanja.
A ovom overseasu želim lagani bankrot, i baš mi je drago da su izgubili UPS licencu.
Zvao sam ih u petak, naravno nema šanse ih dobiti, dok nisam ni znao koliko ljudi su zeznuli, i probao sam u subotu no oni se odmaraju, ne rade zbog blagdana?!
Bijesni građani 16
Evo čisto da se uključim u ovu priču oko Overseas Expressa, jer sam u konačnici otišao po svoj paket (nakon kašnjenja dostave 4 dana i višestrukih poziva) i to u Auro Domus zlatarnu na Črnomercu!
Djelatnica u službi za korisnike je bila u redu, ali je organizacija posla tragična..
Bijesni građani 17
Nase iskustvo s overseasom je bilo prije 2 mj. Naručili smo putem Leo Kids dućana kolica za dijete koja stižu iz Poljske. 6 tjedana je bio rok isporuke a nakon nepunih 5 stiže dan prije poruka da će kolica sutradan doći između 13 i 16. Organiziramo se na poslu da izađemo i čekamo da nitko ne bi došao. Zovemo ih i nakon sat vremena čekanja u redu da se jave na telefon gđa. nam govori da će provjeriti i javiti. Nema odgovora, nema poziva, nakon toga upisujem tracking number na njihovu stranicu gdje piše da se kolica nalaze na dostavi. Zovemo drugi dan i opet nakon sat vremena gđa. kaže da je paket izgubljen. Radi se o 27 kg velikom paketu - dječja kolica 3u1.
Drugi slučaj smo imali kad smo naručili mobitel, ugovor i karticu preko Vipa. Nakon 3 dana mobitel je stigao ali ugovor i kartica nisu.
Nakon što smo ih kontaktirali objašnjeno nam je da nam je kartica skupa s ugovorom ispala prilikom preuzimanja pošiljke. I da će sutradan (subota) ići izvanredna dostava putem koje će nam dostaviti karticu.
Naravno, nisu nikada došli.
Otišli smo u vip centar u ponedjeljak i podigli osobno karticu i ugovor.
Bijesni građani 18
Bok evo ja imam isto iskustva sa overseasom, naručio sam paket skoro prije mjesec dana iz čipoteke za 480 kuna i frajeri ga kao pošalju ali na webu od overseasa u track and trace piše da je neispravna adresa, datum i lokacija za isporuku, ispravim to, makar je sve bilo točno ali sam svejedno ponovio postupak, nazovem ih taj dan i kao frajeri vele evo paket je krenuo prema vama. Super na track and traceu piše da paket kreće iz Krapine do Mihovljana da bi se do drugog dana opet zagubio, status mu je opet bio pogrešna adresa i lokacija isporuke. Nazovem overseas, jedva ih dobijem i oni vele je zagubili smo paket, traže ga evo sad će mjesec dana, na telefon se ne javljaju uspijem ih dobiti samo na mail. Dok su drugi paket isto iz chipoteke dopremili za 2 dana od uplate.