Pogledajte kako će od danas biti reguliran promet na rotoru Remetinec

Foto: Zagreb.hr

IZGRADNJOM podvožnjaka, uređenjem prstena novog kružnog toka prometa te prilaznih rampi građevinski radovi na zagrebačkom rotoru Remetinec ulaze u završnu fazu. Iz Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet doznajemo da je u ovom trenutku potrebno izvršiti povezivanje Jadranskog mosta s prometnim površinama novog rotora.

Zbog toga su tijekom listopada i studenog na snazi izmjene privremene regulacije prometa, pri čemu će se iskoristiti i dijelovi novog rotora za brže i sigurnije prometovanje. Radovi će se provoditi u dvije faze.

Prva faza 

U prvoj fazi, koja će trajati od 20. 10. 2019. do 10. 11. 2019., pristupit će se uređenju zapadnog kolnika Jadranskog mosta. Zato se postojeće privremeno semaforizirano čvorište na Jadranskom mostu pomiče južnije.

Budući da će na raspolaganju biti istočni kolnik i manji dio zapadnog kolnika, doći će do preraspodjele trakova:
- od sjevera prema istoku se zadržava prometovanje u dva prometna traka, ali s razdvajanjem: jedan prometni trak na zapadnom kolniku, a drugi na istočnom; prolaskom semaforizirane točke oba traka nastavljaju prema jugu i susreću se na novom dijelu rotora,

- od istoka prema sjeveru ulazak na Jadranski most bit će reguliran prometnim znakom  – trokutom „raskrižje s cestom koja ima prvenstvo prolaza“ (ulazak na most dosad je bio u režimu slobodnog toka).


 
Sljedeća kretanja su poboljšana ili nema promjene u odnosu na dosadašnje stanje:
- od zapada prema istoku vozila će se kretati novim dijelom rotora,
- od zapada prema sjeveru se zadržavaju dva prometna traka i postojeća regulacija semaforom,
- od sjevera prema zapadu vozila će, umjesto skretanja na privremenu prometnicu, produžiti ravno preko novog rotora na Jadransku aveniju,
- od istoka prema zapadu vozi se privremenom prometnicom.
 
Manje izmjene su na raskrižju Jadranska avenija – Ulica Vice Vukova, gdje će se promijeniti smjerovi kretanja na prilaznim rampama. Svi prometni tokovi će biti kanalizirani i odvojeni bez kolizija, a zbog korištenja više prometnih površina propusna moć raskrižja bit će povećana.

Druga faza

Druga faza trajat će od 10. 11. 2019. do 1. 12. 2019. kada se uređuje istočni kolnik i dio mosta. Promjene u odnosu na prvu fazu radova su sljedeće:
- od sjevera prema istoku oba se traka vraćaju na zapadni kolnik i vode paralelno preko semafora i novog dijela rotora,

- od istoka prema sjeveru se formiraju dva prometna traka na novom dijelu rotora i semaforskom regulacijom dozvoljavat će se ulazak na Jadranski most.


 
Ostala kretanja zadržavaju režim kretanja iz 1. faze. Na križanju Jadranske avenije i Ulice Vice Vukova zadržava se ista privremena regulacija prometa.

Otežano prometovanje vozila od istoka prema sjeveru

Iz nadležnog Gradskog ureda napominju kako nova privremena regulacija u 1. fazi otežava prometovanje vozila od istoka prema sjeveru. Budući da je ovo kretanje u koliziji s vozilima koja se iz smjera zapada prema sjeveru kreću programiranjem semaforskog uređaja, maksimalno će se pokušati ublažiti ovaj nedostatak, poručuju iz Grada. Napominju da se u 2. fazi za ovaj tok formiraju dva prometna traka te će uvjeti prometovanja biti bolji od današnjih.

Ostala kretanja u obje faze zadržavaju iste ili dobivaju bolje uvjete prometovanja.
 
Uspostavom ovih regulacija, kao i do sada, sve odgovorne službe i osobe pratit će odvijanje prometa u novim uvjetima te stalnim korekcijama i prilagođavanjima usklađivati zahtjeve prometa, pri čemu će zahtjevi javnog prometa biti na prvom mjestu, napominju iz Gradskog ureda za promet.


 
Stanovnike Zagreba i goste mole za strpljenje i razumijevanje u prvim danima uspostave novih privremenih regulacija, koje su neophodne zbog građevinske prilagodbe Jadranskog mosta.

Za potrebe izmjene privremene regulacije prometa u sklopu rekonstrukcije kružnog toka Remetinec od subote 19. 10. 2019. godine od 23 sata do nedjelje 20. 10. 2019. godine do 6 sati Jadranski most bio je zatvoren za sav promet.
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.