Predsjednik udruženja taksista: Uber je novi Agrokor

Foto: Pixsell/Davor Puklavec, Hina

PREDSJEDNIK Udruženja davatelja taxi usluga Petar Dragić smatra kako je Uber potencijalni Agrokor na hrvatskim cestama. 

"Država je svojom nezainteresiranošću stvorila ilegalnog prijevoznika koji je preko noći postao monopolist. Uber ima 60 posto tržišta. Imaju više vozila nego svi legalni taksisti. To je potencijalni Agrokor na hrvatskim cestama", kazao je Petar Dragić, predsjednik udruženja davatelja taxi usluga pri HGK za HRT.

Očekuje se kako će pred vladu doći novi nacrt Zakona o cestovnom prijevozu već ovaj tjedan. Novi zakon bi trebao donijeti liberalizaciju taxi usluga i prometnih uslužnih djelatnosti u Hrvatskoj.

Na taxi tržištu zbog Ubera i dalje traju napetosti i pravi rat. Dragić je dodao da se zna kada će novi zakon biti donesen i kakav će on biti. "Stari se zakon do tada mora provoditi, ali on se", istaknuo je, "provodi selektivno. Dolaskom Ubera na hrvatsko tržište otvorila se", kazao je Dragić, "Pandorina kutija".

"Država ne zna tko vozi"

"Država ne zna tko i kako vozi, a na gubitku su krajnji korisnici. Oni bi trebali biti ti koji će birati, ali pod istim uvjetima. Mi tražimo od države jednakost rada, a to se provodi inspekcijskim nadzorima. No zbog sadašnjeg zakona, država je nemoćna", kazao je Dragić. Dodao je i da je Hrvatska izgubila u prošloj godini 150 milijuna kuna. Istaknuo je kako Udruga nije protiv Ubera, niti bilo koji protiv bilo kojeg konkurenta na cestama, ali da žele iste uvjete za sve.

"Nama je zajednički cilj da se obrani dostojanstvo taksista. To nije jednostavan posao. To nam je na prvom mjestu. Država treba iz sigurnosnih aspekta, a onda i zbog punjenja proračuna, odrediti koji su osnovni kriteriji. Mi se toga ne bojimo, dugo smo u ovome poslu. Sigurnosni aspekt je nažalost stavljen u drugi plan i jako se malo priča o njemu", kazao je. "Većina zemalja Europske unije zabranila je poslovanje Ubera na način na koji se trenutačno radi u Hrvatskoj", istaknuo je Dragić.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.