Šef HTZ-a: Postigao sam da Hrvatska bude 9. najsnažniji turistički brend u Europi

Ilustracija: Srecko Niketic/PIXSELL

KRISTJAN Staničić imenovan je za direktora Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i u sljedećem četverogodišnjem mandatu, odlučilo je u četvrtak Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice, pod predsjedanjem ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac, priopćio je danas HTZ.

Staničić je na toj dužnosti od srpnja 2017. godine, a jednim od svojih uspjeha ističe pozicioniranje Hrvatske na 16. mjesto najsnažnijih turističkih brendova na svijetu te 9. mjesto u Europi. Najavljuje nastavak izrade Strateškog i marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2026. godine koji će po njegovim riječima "biti prekretnica u provedbi budućih promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma".

Brnjac: Ostvareno 93% prometa iz istog razdoblja 2019.

Ministrica Brnjac rekla je da je u prvoj polovini ove godine ostvareno 93 posto turističkog prometa iz istog razdoblja 2019. godine, što je dobar pokazatelj da možemo i moramo razvijati cjelogodišnju turističku ponudu.

"Potražnja za Hrvatskom je unatoč svim izazovima iznimno visoka, a to potvrđuje i najnovije istraživanje Europske putničke komisije prema kojoj je Hrvatska ušla među top 5 tržišta za Europljane", rekla je uz ostalo Brnjac.

Članovi Turističkog vijeća usvojili su i odluku o odabiru projekata udruženih turističkih zajednica u 2022. godini, donesenu na temelju javnog natječaja za dodjelu sredstava iz Fonda za udružene turističke zajednice u 2022, na koji je pristiglo ukupno 145 prijava projekata udruženih turističkih zajednica.

Dodijeljena su 6.64 milijuna kuna za 88 projekata u kategoriji lokalnih i regionalnih turističkih zajednica koje su osnovane kao organizacije lokalnog destinacijskog menadžmenta za područje više jedinica lokalne, odnosno područne (regionalne) samouprave i koje su upisane u Upisnik turističkih zajednica te 2.968.469,50 kuna za 31 projekt u kategoriji lokalnih i regionalnih turističkih zajednica koje su osnovane kao organizacije lokalnog ili regionalnog destinacijskog menadžmenta i koje su sporazumom udružene međusobno ili s jedinicama lokalne samouprave za područje kojih nije osnovana turistička zajednica.

CA će reklamirati gastronomiju Slavonije

Na sjednici je usvojena i odluka o imenovanju Miodraga Mlačića novim direktorom Predstavništva HTZ-a u Češkoj.

Usvojena je i odluka o raspodjeli sredstava za projekte regionalnih turističkih zajednica na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu u 2022. godini. Na poziv je pristiglo ukupno 57 prijava projekata od strane 15 regionalnih turističkih zajednica, a potporu su ostvarila 56 projekta u ukupnom iznosu od 14.7 milijuna kuna.

HTZ je prihvatio i prijedlog suradnje s Croatia Airlinesom i Turističkom zajednicom Osječko-baranjske županije u udruženom promotivnom projektu putem kojeg će se bogata gastronomska ponuda Hrvatske, odnosno Slavonije, dodatno prezentirati i promovirati putnicima Croatia Airlinesa.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.