Splitski "metro" je potpuna katastrofa. Pitali smo ih koliko su prodali karata

Foto: Kopilica Live/ Facebook

PRIJE 20-ak dana, 11. lipnja 2019., pompozno je predstavljeno nešto što je u javnosti dobilo naziv splitski metro.

Riječ je o vlaku koji povezuje kolodvor Kopilica u predgrađu s glavnim kolodvorom na Rivi i prometuje trasom kojom i inače vlakovi stižu u Split.

Na otvaranju je političare i putnike, koji su pompozno došli otvoriti novu liniju, vozio relativno moderan HŽ-ov vlak.

No zadnjih nekoliko dana malobrojne putnike je prevozio stari vlak. Kako su nam u nedjelju kazali iz HŽ-a, došlo je do privremene zamjene zbog kvara na klimatizacijskom sustavu.

"S obzirom da je jučer došlo do kvara na klimatizacijskom uređaju novoga vlaka serije 7023 koji vozi na relaciji Split – Split Predgrađe i obrnuto, umjesto njega vozi dizel-motorni vlak serije 7122 koji je prikazan na fotografiji. U tijeku je otklanjanje kvara na novom vlaku te se novi vlak uskoro očekuje u prometu", rekli su za Index iz HŽ-a u nedjelju.

Kvar je danas otklonjen.

"Kvar je danas otklonjen te je novi vlak od 11.42 sati u prometu. S obzirom da HŽ Putnički prijevoz raspolaže samo jednim novim vlakom serije 7023 koji je u prometu svakodnevno od 5.00 do 23.00 sata, zbog pojačane eksploatacije mogući su kvarovi. U slučaju kvara stručne službe održavatelja i proizvođača pokušavaju otkloniti kvar u najkraćem mogućem roku", kažu nam iz HŽ-a.

Pitali smo ih koliko su karata prodali

Pitali smo ih i o isplativosti nove linije. Konkretno, koliko su karata prodali od 11. lipnja, otkako je pokrenuta ova linija.

"Od 11. do 30. lipnja na relaciji Split – Split Predgrađe – Split prodano je 670 zajedničkih pojedinačnih karata HŽ Putničkog prijevoza i Prometa Split koje vrijede za prijevoz vlakom na relaciji Split – Split Predgrađe ili Split Predgrađe – Split te u autobusnom prijevozu Prometa d.o.o. Split u 1. zoni gradskog prijevoza", odgovorili su nam.

"Vlakovi na navedenoj relaciji uvedeni su u sklopu sustava javnoga gradskog prijevoza na splitskom području te se njima uz putnike s pojedinačnim kartama, mogu koristiti i putnici s mjesečnim kartama Prometa d.o.o. Split, kao i mjesečnim kartama HŽ Putničkog prijevoza. Također, vlakovi su uvedeni zbog prometnog rasterećenja središta Splita te se u Kopilici, odnosno kolodvoru Split Predgrađe očekuje presjedanje putnika iz turističkih autobusa, kao i autobusa iz Zračne luke Split koji bi vlakom trebali skratiti vrijeme putovanja do gradske luke", dodali su.

Pitali smo ih i koliko puta dnevno prometuje ova linija.

"Navedena linija vozi 36 puta dnevno na relaciji Split Predgrađe – Split, odnosno 37 puta dnevno na relaciji Split – Split Predgrađe", kažu nam.

To znači da dnevno u oba smjera vlak prometuje ukupno 73 puta. Jednostavna računica govori da je u oba smjera u lipnju bilo 1460 vožnji - možda nešto manje jer na dan otvaranja nisu vozili cijeli dan. Prodali su 670 karata. Dakle, ni pola karte po vožnji.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.