Danas je prvi radni dan otkad smo uveli euro. Evo što kažu trgovački lanci

Foto: Pixsell/Emica Elvedji

TRGOVAČKI lanci poručili su danas da su spremno dočekali prelazak na euro te da se poslovanje trgovina i sve vrste plaćanja kupaca odvijaju bez poteškoća.

Iz Konzuma su na upit Hine kazali da su spremno dočekali promjenu valute te kako najveći izazov očekuju u razdoblju dvojnog opticaja kuna i eura koje će biti na snazi do 14. siječnja, kada primaju obje valute, a vraćaju eure kad god je to moguće.

"Kupci pretežno plaćaju u kunama"

"Prilagodili smo sve interne sustave te procesi u prodavaonicama teku bez poteškoća, uz povremene manje izazove koji se rješavaju u hodu, a koji su uglavnom vezani uz kartično plaćanje, odnosno funkcionalnost kartica različitih banaka", istaknuli su iz Konzuma.

Napominju kako u ovom trenutku kupci pretežno plaćaju u kunama, a njihovi zaposlenici vraćaju novac u novčanicama i kovanicama eura kojima su se opskrbili dovoljno za operativno poslovanje. 

"Također, u svim prodavaonicama postoje i blagajne na kojima je plaćanje moguće isključivo karticama kako bi proces kupnje bio brži za one kupce koji koriste taj način plaćanja. Ujedno, na samoposlužnim blagajnama se tijekom razdoblja dvojnog optjecaja može plaćati isključivo karticama jer ćemo u tom razdoblju prilagođavati sustav za primanje novčanica i kovanica eura", navodi se u odgovoru Konzuma.

Zahvaljujući temeljitim pripremama, transparentnoj komunikaciji i educiranim zaposlenicima, sigurni su da će kupcima uspješno olakšati pripremu za potpuni prelazak s kune na euro. 

Što kažu u Sparu i Lidlu?

I iz Spara Hrvatska su istaknuli kako su na vrijeme proveli sve radnje i investicije u sustavu potrebne za uspješan prelazak s kune na euro. 

"Svi procesi u našim Spar i Interspar trgovinama odvijaju se bez poteškoća", kazali su.  Dodaju i da su, u želji da kupcima osiguraju povoljniju kupnju uvođenjem eura od 1. siječnja, redovne cijene svih proizvoda zaokružili na niže. 

Naime, Spar Garancija jamči da se kod preračunavanja svake pojedine cijene, iz kune u euro, miče treća decimala, što automatski znači niže cijene za više od 30.000 proizvoda, naveli su. I iz Lidla Hrvatska su kazali kako poslovne aktivnosti funkcioniraju bez problema te kako se poslovanje u trgovinama odvija nesmetano.

"Vezano za prelazak na euro, poslovne aktivnosti Lidla Hrvatska funkcioniraju bez problema. Poslovanje u trgovinama se odvija nesmetano, a sve vrste plaćanja od strane naših kupaca odvijaju se bez poteškoća", odgovorili su iz tog trgovačkog lanca. 

Pevec: Utrošili smo 700.000 eura u pripremu uvođenja nove valute

Iz trgovačkog lanca Pevex su istaknuli kako su na vrijeme krenuli u pripremu uvođenja eura i sve su tome prilagodili u svojim prodajnim centrima kako bi kupcima omogućili i dalje nesmetanu kupovinu. "U pripremu uvođenja nove valute smo utrošili oko 700 tisuća eura", kazali su. 

Napominju kako nemaju nikakvih poteškoća, no da postoje tehnički problemi s pojedinim bankama, i to kod kartičnog plaćanja. Iz Kauflanda su kratko poručili da u njihovim trgovinama za sada sve teče bez poteškoća.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.