FALCON HEENE, dječak "iz balona" nije jedina žrtva televizijskog publiciteta. Slučaj dječaka i balona je u nedjelju navečer izokrenut kada je šerif koloradske policije kazao kako je cijela saga namještena kako bi se zadobila medijska pažnja.
"Nema nikakve sumnje kako je ovo najobičnija prevara", kazao je šerif za medije. Richard i Mayumi Heene, roditelji dječaka planirali su tu "ludoriju" tjednima i protiv njih bit će se podignuta tužba. Falcon je jedan od mnogih žrtava u posljednjih nekoliko mjeseci koje su roditelji iskoristili kako bi dobili medijsku pažnju.
Sve za šou
Reality emisije su postale toliko popularne i to dovodi u sumnju mnoge roditelje koji iskorištavaju svoju djecu u te svrhe. Sumnje su počele rasti kada se obitelj Heene pojavila u emisiji ABC TV kuće, Mijenjam ženu, kada su dvije majke zamijenile obitelj na dva tjedna.
Nekoliko sati nakon što je balon nestao, dječak je rekao za CNN-ovu Larry King Live emisiju kako su to učinili "zbog šoua". Odvjetnik za dječja prava kaže kako TV kuće i producenti često iskorištavaju djecu u slične svrhe zbog gledanosti.
U slučaju ovog dječaka, TV kuće bile su nagrađene što su obaviještavale o događajima vezanim za priču. Gledanost pojedinih TV mreža narasla je. Šerif je iznio sumnje da je sve marketinški trik i da su mnoge TV kuće platile obitelji za taj čin kako bi im porasla gledanost, što se i dogodilo, prenose američki mediji. Mnogi novinari i producenti TV kuća iznijeli su različita mišljenja po tom pitanju. Predsjednik CNN-a rekao je kako je ovo jedna legitimna priča i ne vidi ništa loše u tome.