Na početku bijaše šef
Imam najgoreg poslodavca na svijetu. S tom ženom ne da se razgovarati. Ništa ne sluša. Tjera me da radim preko svih granica, gnjavi me da redovito poslije radnog vremena ostajem na poslu, da noću pišem newslettere, uvodnike, najave projekata, odgovaram na e-mailove u roku 24 sata, iskačem iz kade da se javim klijentima u 23 sata… Evo me, ponoć je prošla, a ja pišem najavu za jednu konferenciju. A šefica kaže: "Još bi trebala biti sretna jer uopće imaš posao koji voliš, u kojem uglavnom uživaš, kojeg strastveno radiš, od kojeg živiš…" Ma koja komunikacija, nema te moći kojom bih je uvjerila da me pusti da malo dušom dahnem.
Tko je ta grozna žena koja me tako muči? Ta žena sam, pogađate, ja. Poduzetnica sam i kao takva sama sebi najgori mogući poslodavac. Nema bijega, nema tog razgovora s kojeg se možeš dići, reći "dosta mi je ovih sranja" i pobjeći , dati otkaz. Najteža je komunikacija sa samim sobom.
I zato, ne bismo li popravile komunikaciju, ona meni predloži da pokrenemo organizaciju 1. međunarodne konferencije na temu "Moć uvjeravanja" . Naravno, to će opet na neko vrijeme značiti paniku, neprospavane noći, rad od 15 sati dnevno, ljutnju, potragu za izumrlim sponzorima. Ali kako rekoh, s njom se ne može razgovarati.
No, odlučila sam zeznuti babu i stvar okrenuti u svoju korist: ovo neće biti samo još jedan novi poslovni projekt, nego nešto za moju dušu. U Konferenciji, koja će se održati u proljećem okupanom Zagrebu, uživat ću zajedno s ostalim sudionicima svim srcem i slušati pametne, inspirativne govornike koji će me podsjetiti na neke zaboravljane vještine - kako se dobro posvađati, kako argumentirano i bez vrijeđanja zastupati svoje stavove, kako uvjeravati bez nasilja…
A kad ste Vi zadnji put učinili nešto za svoju dušu?
Zijah Sokolović, Stjepan Mesić, Saša Zalepugin i speed dating…
Na konferenciji "Moć uvjeravanja" slušat ćemo kako glumac Zijah Sokolović izlazi na kraj s tremom na "daskama koje život znače", podsjetiti se gdje smo i kako izgubili osnovni bonton u komuniciranju i čuti je li istina ili predrasuda da naši znanstvenici ne znaju prezentirati.
A kako je teško prikazati financije, naročito "nefinancijašima", zna svatko tko se bavi "brojkama koje ne lažu". O toj temi govorit će Gordan Horbec, urednik portala imamnovac.com.
Što je s vražjim Internetom, Facebook-om, blogovima? Uništavaju li oni našu prirodnu, ljudsku komunikaciju ili je potiču? O tome ćemo na ovoj Konferenciji imati i pokaznu debatu i prezentaciju Renata Baretića, novinara i književnika.
Da bismo zaista bili konferencija o komuniciranju, organizirali smo i poslovni speed dating jer prvi se dojam stvara u prvih 15-ak sekundi. Stoga će se svi sudionici moći upoznati kroz ovu formu, a proradi li kemija, stvoriti i dugoročno sjajne poslovne (ili neke druge) projekte.
Ali, to nije sve. Konferencija će obilovati radionicama na kojima će publika moći aktivno sudjelovati i spoznati moć svoje komunikacije i uvjeravanja. Samo neke od njih su: tibetanske vježbe za glas i potenciju, retorički kabaret - stand up lecturing, psihodramska radionica, motivacijski razgovor… Sigurnom rukom kroz radionice će vas voditi naši najveći stručnjaci - praktičari: Aleksandra Mindoljević Drakulić, Dunja Lakuš, Zdravko Zupančič, Jadranka Delač Hrupelj…
Stjepan Mesić govorit će o tome kako se retorički snalazio u ovih 10 godina, tko mu je pisao govore, kako je izlazio na kraj sa škakljivim pitanjima…
Tko poslije Sanadera?
Istraživanje koje na uzorku od 1000 ispitanika provodi agencija GfK pokazat će koga Hrvati smatraju najboljim govornikom u politici i elektroničkim medijima i ti će sretnici dobiti nagradu "Ciceron", staklenu statuu na mramornom postolju, maskotu Konferencije. Podsjećamo, u lipnju 2009. najuvjerljiviji Hrvatima su bili Ivo Sanader i Goran Milić.
A na vrijeme kad je HTV bio sinonim za uljuđenu, profesionalnu medijsku komunikaciju, podsjetit će nas legende i utemeljitelji javnog govora, Saša Zalepugin i Jasmina Nikić.
Uvjeri šefa u 4 koraka
Ma, ima toga još. Treba doći na Konferenciju i u ova retorički gruba, mentalno nezdrava, emocionalno i verbalno zagađena vremena poslušati toplu, bistru javnu riječ, prepustiti se dobroj retorici, pomilovati dušu video snimkama najboljih svjetskih govora, razmaziti se druženjem i gastronomskim specijalitetima koje nam nudi hotel Antunović.
Možete li u ovo uvjeriti svog šefa? Isprobajte svoju moć uvjeravanja već sada. Evo par savjeta:
1.Budite dobri, uljudni, pozitivni. Nadređeni je u ovom trenu Vaš kupac, tako se i ponašajte.
2.Ne prijetite: "Ili Konferencija ili ja". To nikad nije upalilo. Naročito kod Dalmatinaca, dišpet je dišpet.
3.Smislite korist koju tvrtka može imati od toga! Pa makar i da vas se riješe na dva dana
4.Nagovorite i šefa da dođe. Obećajemo da će biti toliko zanimljivo da ga nećete ni vidjeti ta dva dana, toliko ćemo ga zaposliti.
Kad sam ja onu svoju uvjerila u dobrobit ove Konferencije, možete i Vi! Think pink!
A najuvjerljivije među Vama srest ćemo na Konferenciji! PRIJAVA