Zagrepčanka za Index: Plinara mi trebala naplatiti 161 kunu, uzela mi 161 euro

Na fotografiji nije sugovornica iz teksta Ilustracija: Goran Stanzl/PIXSELL

ZAGREPČANKA koja svoje račune za plin plaća izravnim terećenjem ostala je neugodno iznenađena kad je danas na izvješću pročitala da joj je s računa umjesto 160.93 kune povučen iznos od 160.93 eura. Dakle, za plin joj je naplaćen iznos koji je 7.5345 puta viši od onog na računu.

"Ja imam izravno terećenje na mobilnom bankarstvu za račune Gradske plinare Zagreb. I sad, ja svejedno dobivam izvješća i račune. Danas mi se skida s računa 160 eura i 93 centa, što bi značilo da je moja akontacija bila mnogo viša nego je to uobičajeno. Odem pogledati uplatnice i vidim da su uplatnice izdane prije Nove godine i na njima vidim da je moj račun 160.93 kune. Lijepo pored toga piše da to iznosi 21.36 eura", kaže Zagrepčanka.

"U banci su mi rekli da je Plinara to napravila svima"

Nakon toga je nazvala banku, misleći da se pogreška možda dogodila s njihove strane.

"Gospođa s kojom sam razgovarala u banci mi je rekla da su oni upoznati s tim, da nije njihova greška, nego je Plinara svima poslala takve račune. Rekla mi je da su odmah priznali grešku, ali nitko ne zna kako i kada će se to ispraviti", kaže gospođa čiji su podaci poznati redakciji.

Odgovor je neuspješno pokušala dobiti i u Gradskoj plinari Zagreb - Opskrbi.

"U Plinari se ne javljaju"

"Ja sam odmah pisala i Plinari, ali njih ni na telefon ne možete dobiti. Ja nisam baš u takvoj situaciji da ću sutra zbog toga ostati gladna, ali nije mi svejedno je li mi s računa dignuto 160 eura ili 20 eura. Vjerojatno će veliki broj ljudi biti u toj situaciji. Ja ne znam kome se obratiti osim banci ili Plinar, koja mi ne odgovara", kaže.

Javili su nam se i drugi čitatelji kojima su s računa skinuti mnogo veći iznosi, nekima i do 800 eura.

Holding: Iznosi će sutra biti vraćeni

Iz Zagrebačkog holdinga kažu da je Plinara već kontaktirala banku i da će sutra iznosi biti vraćeni.

Po našim saznanjima, prilikom naplate akontacijskih rata GPZO-a za zadnji kvartal 2022. za oko 2,000 kupaca koji račune plaćaju trajnim nalogom došlo je do greške i iznos koji je na računima bio iskazan u kunama naplaćen je u eurima. Krajnji rok dospijeća na računima je bio 30. prosinca 2022. kada je zakonsko sredstvo plaćanja bila kuna. Čim je problem uočen, GPZO je kontaktirao banku kako bi se on otklonio. Svim korisnicima će sutra biti vraćeni iznosi za koje su terećeni, te će naknadno biti naplaćen ispravan iznos. Ovim putem se ispričavamo kupcima zbog nastale neugodnosti.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.