Jeste li znali? Stojadin je postojao i u produljenoj izvedbi s tri osovine
![Jeste li znali? Stojadin je postojao i u produljenoj izvedbi s tri osovine](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/74d56011-2be1-4424-b131-e80dfd1c65a5.jpg?width=765&height=573)
ZASTAVA 101 ili Stojadin je po mnogima najbolji automobil bivše države.
Ako i nije najbolji, onda je definitivno najpoznatiji. Automobil je to koji je tijekom svog dugog životnog vijeka doživio niz izvedbi. Osim izvedbi s tri i pet vrata, postojale su različite razine opreme, a u ponudi je bila i dostavna izvedba Poly.
Upravo je Poly bio povod za razvoj još jedne izvedbe. Postojala je Zastava 101T s duplom zadnjom osovinom. Razvijan je tijekom 1990-ih u Institutu Zastava s ciljem postizanja maksimalne nosivosti i broja putnika. U to vrijeme slična vozila, ali ne s duplom osovinom, nudli su Renault (Express), Citroen (C15) i još neki.
Iako prototip, ovaj je auto bio registriran, i to na pet osoba. Projekt je na kraju odbačen, a automobil je prodan Ronilačkom klubu Kragujevac. Zadnji put je viđen pred nešto više od deset godina, pa se pretpostavlja kako je završio na otpadu.
![](/Content/img/loader_40px.gif)
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati