Kultni trabant proslavio 60. rođendan
Foto: trabantwelt.de/Facebook
TRABANT - simbol svakodnevnog života u komunističkoj Istočnoj Njemačkoj - i dalje zadivljuje, zabavlja i šarmira, za njega se traže rezervni dijelovi, a cijena mu raste i planira se proširenje muzeja posvećenog "malom smrdljivcu".
Frank Hofmann samo treba okrenuti ključ da nagrnu sjećanja. Dobro poznato brujanje motora i karakterističan smrad mješavine goriva, to može biti jedino trabant.
"Trabi je auto koji se je jednostavno izdvaja od ostalih"
Šezdeset godina pošto je prvi P50 Trabi sišao s proizvodne trake tvornice u Zwickauu, 7. studenoga 1957., maleni automobil s okruglim svjetlima i dalje ima mnoštvo zaljubljenika.
"Trabi je auto koji se je jednostavno izdvaja od ostalih", kaže Hofmann.
On ima malu prodavaonicu rezervnih dijelova u rodnom Zwickauu, u blizini granice s Češkom, gdje se dijelovi još ograničeno proizvode.
Do ujedinjenja Njemačke i prestanka proizvodnje 1991. godine, proizvedeno je oko tri milijuna trabanata.